sobota, 9 czerwca 2012

Who would have thought ? / By Ita

Hejj !

Piszę tą notkę i jem spaghetti .xD . Dzisiejszy tytuł scenariusza  Who would have thought  ? czyli Kto by pomyślał .Chciałam bardzo podziękować za 5 komentarzy pod ostatnim scenariuszem . Na prawdę bardzo bardzo wam wszystkim dziękuję . ;) . Zapraszam na kolejną część scenariusza . Mam nadzieje że spodoba się wam ;) .

Edit*

Marto Bardzo ładny wygląd bloga ! Bardzo mi się
podoba ! ;)



*


F:Nina !
N:Ałl .. Zawołaj Jeroma i Eddiego .
F:Po co ?
N:Chyba nie będę tu spała ..
F:Ja cię zaniosę .
N:Fabian ....

-podnosi Ninę -

F:Dla ciebie wszystko .

- Fabian zanosi Ninę do Salonu -

T:Nina . Co ci się stało ?!?!
N:Upadłam , chyba złamałam nogę .

-wchodzi Amber -

A:Hej.. co się stało ?
N:Upadłam . Fabian zaniósł mnie z schodów aż tu .
A: I że niby Fabian cię zaniósł ? - mówi kpiącym głosem -
N:Tak Amber .
A:Nie no Fabian - dźga palcem jego ramię - Strach się bać .
F:Amber ..
A:No co ?

- W nocy , na ścianie pojawia się napis ,, Pamiętaj o prawdziwej miłości . Sarah ''

N:Amber ...
A: - mówi przez sen - Tak mamo !  Fabian chodzi z Niną . Tak Niną Martin !
N:Amber ...
A:Mówi przez sen - Też jej nie rozumiem ..
N:Amber !
A:No co ? - patrzy na ścianę - uuu .. czyli to Fabian ...
N:Ale co mogą oznaczać te napisy ?
A:Ja nie wiem ! Potrzebuje snu .. i ... spotkania Sibuny .
N:Fabian , Alfie ! - krzyczy -
F:Nina ! - spada z łóżka -
Al:Kosmici ! - też spada z łóżka -
A:Brawo chłopaki !
Al:No co ?
N:Zobaczyłam ...
Al:Kosmitów !
F:Co zobaczyłaś ?
N:Napis ,, Pamiętaj o prawdziwej miłości . Sarah '' .
A:Ale co on może znaczyć ?
F:Nie mam pojęcia ..
N:Saro . Czy chcesz mi pomóc ? I Czy nazywasz się Sarah Frobisher Smythe ?

- Na ścianie ukazuje się napis ,, Tak . Sarah ''

A:Konkretna jak zawsze !
Al:Czekajcie . Skoro odpowiedziała na pytanie Niny to na moje też odpowie .
A:Co ty znowu wymyślasz ?
Al:A wiec Saro czy Fabian jest kosmitą ?

- na ścianie ukazuje się napis ,, Zachowaj spokój Alfie bo Fabian jest człowiekiem . NA reszte twoich nurtujących pytań odpowie ci Wybrana . Sarah ''

Al:Chociaż duch traktuje mnie poważnie !
A:Dlaczego Nina ?
F:Wybrana .. MAsz nadprzyrodzone zdolności !



Denny scenariusz Wiem ...

Pozdrawiam


Ita<3

5 komentarzy:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x