środa, 6 czerwca 2012

Moje Converse + żeby nie było + 2 sezon ?

Hej

Na początek byłam na bloku wiki --BLOG-- i zobaczyłam post Juli . Okazało się że ona także zaczęła dodawać nazwy do swoich scenariuszy . Nie wiem czy podpatrzyła to ode mnie czy nie ale żeby nie było
to po pierwsze , dodałam posta od niej wcześniej a po drugie ja byłam na jej blogu tak ja zaczęłam pisać i
nie było posta Juli . Nie żebym się wykłócała czy coś tylko wszystko chce wytłumaczyć jak coś . A nawet
jeśli to nic się nie stało tylko trochę mnie to ,, wryło '' . Dobra koniec tej złej atmosfery ! ;D Czas na coś
lepszego i ,, milszego 'no .. można tak to nazwać xD

Jeśli chodzi o 2 sezon to  , Love Fabian ' napiszę go jak będę miała jakiś fajny pomysł ;)

Moje converse :




To tyle . Jutro dodam jakieś przeróbki i scenariusz ;)

Ita<3


2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x