czwartek, 14 czerwca 2012

Scenariusz od Mani cz.1

Hejka !


Mam dla was scenariusz od Mani .Jest świetny !


dom Anubisa

<wchodzi Nina >
N:Halo ?Jest tu kto ?
< idzie dalej , szuka po całym domu i nikogo nie spotyka >
N:Hmmm...< zagląda do siebie i Amber i ... >
N:< krzyczy >Chłopaki !!!
< wszyscy chłopcy siedzą na szafie i widzą Amber i Nine leżonce na podłodze w stosie liści >
N,A:Zabije was ...
< chłopaki zeskakują , wychodzą i zamykają drzwi >


salon

< wchodzi Amber >
P:Mówiłam wam że to zły pomysł !
Je:Myliłaś się .
< wchodzi Nina z liściami w worku , wysypuje je na Jeroma , Alfiego , Eddiego i Micka >
E,Mi:Za co ?!
N:Za jajco !
< trzaskają drzwi , do salonu wchodzi Fabian >
F:Cześć !
N:Fabian !< przytula go >
F:Dlaczego masz liście we włosach ?< zdziwiony > 
N:Ufoludki  wepchnęły mnie w liście .
< Fabian zerka na chłopaków >
N,A:Dokładnie .
< śmiech >


strych - północ

< Nina , Amber i Fabian leżą oparci o ścianę >
A:Zaczyna ...
F:Mi też .
N:Jeszcze chwila .
F:< patrzy na zegarek >Już pięć po .
< z podłogi bucha niebieskie światło i w okręgu pojawia się duch kobiety >
A,N,F:Izyda ?
dI:Owszem ...Wybrani miło was znowu widzieć .
< Fabian wypluwa wodę >
F:To my się znamy ?

I jak ?Mania prosiła o wasze opinie .Chcecie jeszcze jej scenariusze ?

4 komentarze:

  1. Tak! Tak! I jeszcze raz tak!!! Ten był extra! Maniu, pisz dalej, plissssssssssss.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak oczywiście ,że chcemy

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak chcemy!!!!I to bardzo bardzo!Ten jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. sssssuper czekam na następne bo bardzo mi się podobają!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x