piątek, 22 czerwca 2012

Informancje/ by Ita

Hej !

Na początek informacje a więc , postanowiłam że :

Notki dodawane będę przeze mnie co 2 dni na TEGO BLOGA . Dlaczego ? Bo zakładam drugiego o Sadze Zmierzch .
Raz będę dodawała kartkę z pamiętnika a raz historyjkę . Na zmianę ;)
Jutro nie będzie notki bo nawet i tak by wypadało ale jutro muszę jechać z koleżanką gdzieśxD kupić soki na nasze pożegnanie klas szóstych i kupić sobie sukienkę a po za tym mam imieniny cioci ..


   Jestem pochłonięta pracami nad nowym blogiem . To główny powód mojej nie dodanej notki . Jak wiecie
mojej koleżance stało się coś w rękę . Chyba nawet kiedyś dokładnie napisałam co . Chodzi o to że znów
mam chłopaka jak o tym wiecie i nie mogę go zaniedbywać . Jestem już tym wszystkim zmęczona ale daje z siebie wszytko . Mam same 4 na koniec roku i cieszy mnie to bo w ogóle nie uczyłam ! . Ale jest mi przykro bo 5 lat z żędu miałam czerwony pasek . A dokładnie 2 lata . Bo 3 lata było wyróżnienie bez paska ;)


Dobra . Nie mogę więcej bo już na dole czeka na mnie mój chłopak .


Lecę !


Przepraszam za to ze nie zajmuje sie blogiem i że was dostawiam dla swoich spraw .

Przykro mi ! Wybaczcie ...



Pozdrawiam ! x


Ita<3



2 komentarze:

  1. A mi zabrakły setne liczby do czerwonego paska ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam 5.4 ;) (też się nie ucze ;))
    + szkoda że notki będą tak żadko :(

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x