niedziela, 10 czerwca 2012

The truth can win it all ! / by Ita

Hej .

NA początek chciałam podziękować za 3 komentarze / odpowiedzi pod ostatnim scenariuszem . Bardzo
mnie to motywuje do pisania dalej . Z 3 komentarzy wywnioskowałam że im więcej komentarzy tym większy scenariusz  + scenariusze będą częściej dodawane. Dzisiejszy drugi tytuł scenariusza to The truth can win it all / Czyli Prawda może wygrać wszystko .
Zapraszam na scenariusz ;) :

E:Wiedziałem ! Wy wszyscy ! Mówiliście że to był sen ! Wiedziałem !
N:Prosze ! Nie miej nam tego za złe . Mam prosbę .
E:Jaką ?
N:Chodzi o to ... naszym zdaniem , możesz odpowiedzieć na nasze pytania .
E: yy .. co ?
N:Kiedy przyjechałam ty 2 lata temu poznałam Sare , córkę właścicieli domu Anubisa . Ona dała mi to oko horusa - pokazuje mu -
E:Mówiłaś że to biżuteria ?
N:Nie do końca . Wisior otwiera tajemne przejście do piwnicy , i pomieszczenie na górze .
E:Gdzie to tajemne wejście do piwnicy .
N:Drugi niby piec w kuchni .
E:To dlatego nie mogłem go otworzyć ..
N:No ..
E:I co dalej .
N:Ona umarła ... i kontaktuje się z nami po przez napisy na ścinach . Powiedziała że jest ktoś w tym domu kto może odpowiedzieć na nasze pytania . I tym kimś jesteś ty . Ona chce nam pomóc .
E:Dobrze .. czyli jestem kolesiem od pytań ..
N:Weź to na powarzenie .
E:Sorry ale nie mogę ! To zbyt ... bajkowe !
N:Nie wierzysz mi ?
E: ...
N:Znamy się od piaskownicy a ty ... wiesz co ! Sami sobie damy radę .
E:Nina ...
N:Dziękuję za pomoc !

-Nina wchodzi do kuchni i o mało nie upada , łapie ją Jacob -

Jc:DObrze że tu byłem ..
N:Dziękuję ..
F:NIno .. nic ci się nie stało ..
N:nie ..
Jc:O ! Stało by się gdyby nie ja !
N:Fabian , pójdziesz ze mną do szkoły ?
F:Oczywiście .

- W drodze do szkoły -

F:Nino ?
N:Tak .
F:Czy mogę zadać ci jakieś pytanie .
N:Nie nic mnie nie łączy z Jacobem !
F:Nie , inne , a przy okazji dobrze wiedzeć . Chodzi o to ..
N:O co ?
F:Odpiszesz na list Anie ?
N:Może ...
F:Według mnie powinienaś .
N:DObrze . Ale pomożesz mi ?
F:Ok .

-po szkole , Fabian i NIna piszą list -

                                                                                                                    Liverpool 10 .06.2012
       Droga An'o .

  Hej. To ja . Twoja siostra Nina . Przemyślałam co mi napisałaś i wybaczam ci . Rozumiem że byłam w dzieciństwie natrętna . Bardzo ucieszyłam się kiedy napisałaś do mnie list , nawet z tak okrutną i przykrą
wiadomością . A wiesz dlaczego . Babcia powiedziała mi że nie żyjesz . Dlatego zawsze wierzyłam ze w końcu do mnie napiszesz i się spotkamy . Mój Adres zamieszkania .: Nina Martin Liverpool 135 Anubis House , Anglia .
                                          Pozdrawiam i tęsknie  .
                                                                                   Nin's . ;*


N:Może być ?
F:JAsne .
N:Dziękuję ci .
F:ZA co ?
N:ZA wszystko . Fabian Patrz !

> Walcz o wróżbitę . Nie długo tylko on ci pozostanie , Sarah <


To tyle . Jadę do Babci .

Dziękuję jeszcze raz za komentarze !

Ita<3


4 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x