sobota, 16 czerwca 2012

appearances can be deceptive cz 2 / By Ita

hej !

Dzisiejszy dzień był dla mnie wykańczający .. Dobra ! bez rozpisywania . Tytuł to appearances can be deceptive czyli pozory mogą być mylące ..


J:Czy Tylko ja zobaczyłem kolejny cytuję ,, Bo to było oświetlenie kosmitów '' i zupę Eddiego ?
N:DObranoc !!!
T:Czekajcie ! Zaraz przyjedzie siostra Niny Ana .
F:Super ..
J;Jeśli jest podobna do Niny to ja ją zamawiam !


- Pokój Sibuny prócz Patrici i Eddiego - 


A:Eddie ! Na serio ? Zupa ! Nawet ja nie jestem taka głupia !
E:Powiedziałaś ,, jest '' ! Bardzo głębokie ..
A:Ja ci zaraz dam głębokie !
E:Nie bądź taką paplą jak Yaker !
P:Przepraszam ?
N:Mniejsza o to ? Widzieliście te napisy ?
F:A kto nie widział ..
N:Przynajmniej tyle że mam Jack'a z głowy ..
F:A my mamy siebie .. - uśmiecha sie do niny -
P:Dostawcie te czułości na potem !
A:Ale co my teraz zrobimy ?


-wchodzi Trudy -


T:Nino .. i ale was tu dużo ..
N:Tak ?
T:przyjechała do ciebię siostra , Ana .
N:CO ?
- wchodzi Ana , Wyglada tak :
 
An(a):Nino ...
N:Ana ?
An:Przepraszam ! -rozpłakuje się -
N:Nie płacz ..
An:Hej ! Ty jesteś Fabian ..
F:Tak ..
A:I jest zajęty ! On z Niną twoarzą Fabinę ! Ani się waż do niego zbliżać !
An:Nie pomyślałabym !
A:TAk ! Ale zabić to ja chciałaś !
N:AMber !!
A:Sorry .. Nin's .
An:Ja z Fabianem będziemy razem spać w pokoju !




C.D.N

Za 10 minut zaczyna się mecz Polska vs Czechy !


Lecę !


Pozdrawiam xx


Ita<3

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x