niedziela, 10 czerwca 2012

I loved, I love and I will always be.cz.27 / by Marta


Hejka !

W tym scenariuuszu pokażę wam to co jest największą zaletą Fabiana .Nazwałam ją Fabianowość .Denna nazwa.Dziękuję za wasze komeętarze .Szybko się pojawiły .Dzisiaj myślałam że jest niedziela .!



pokój Margaret , Mary i Amber

< Margaret wyjmuje telefon Fabiana >
Ma:Gdzie to ...
< wchodzi Amber i wyrywa jej telefon >
A:Czego tu szukasz i po co ci jego telefon ?!
< patrzy do kogo chciała zadzwonić >
A:Emma ...< wdycha powietrze i nagle wypuszcza >Nigdy ...
Ma:To jego siostra tak ?Co ona takiego zrobiła ?Na pewno chce zobaczyć brata .


pokój Fabiana i Micka

< wchodzi Mick , widzi nieprzytomnego Fabiana , biegnie po Trudy >

kuchnia

< wbiega Mick >
Mi:Trudy !Fabian zemdlał !
N:Co ?!
< Trudy , Mick i Nina biegną do pokoju chłopaków >

hol

< wynoszą Fabiana na noszach >
l(ekarz):Nic dziwnego że zemdlał .
N:Co ?
l:Och...Najwidoczniej nikt wam nie powiedział .Fabian był jedynym nosicielem żadkiej choroby .Substancja na którą choroba była uczulona dostała się do jego organizmu .Ale tylko jedna osoba wie która to substancja .
Mi:Kto ?
l:Emma Rutter .Siostra .
N:On ma siostre ?
A:Bliźniaczkę .Ale ona ...
< Emma zchodzi po schodach z Margaret >
Em,Ma:Już go zabrali ?
N:Wy...
Em:Ktoś musiał .Mój brat ... nie może kochać kogoś innego niż mnie .
< Nina przełyka ślinę >
N:Nie ?A to niby dlaczego ?
Em:Bo on należy do mnie kochana .Wy nie macie przyszłości .
A:Niby dlaczego ?
Em:Z wielu powodów .Nie zdradził ci tego czego się boi , co ukrywa , co czuje i nie powiedział ci że chce zatrzymać się TAM .
N:< zaczyna płakać >Ty...
Em:Kim jestem ?!Wy wszystkie byłyście jednolite !!

szpital 

< Nina obserwue zza drzwi jak Emma siedzi przy Fabianie >
Em:Fabian...
F:Nina ?
Em:Nie .Tu Emma .
< Fabian otwiera oczy >
Em:KKazała ci przekazać że z tobą zrywa i że ... nie chce cię widzieć .
F:Nina...To przeze mnie .
Em:Nie obwniaj się .Masz jeszcze mnię .
< Fabian zauważa płaczącą Ninę , marszczy brwi >
F:Skąd się wzięłaś ?< zdenerwowany >
Em:Myślałam że ...
F:Myliłaś się .Wyjdź !


sen Fabiana 

< pojawia się Sara >
S:Emma kłamie ale Nina nienawidzi cię .Ale kocha jednoczenie .
F:Dlazego ?Gdzie popełniłem błąd ?
S:Nie zdradziłeś jej tego o czym wie tylko twoja siostra .Jeśli ja kochasz ...
F:Kochałem , kocham i zawszę będę .Ale lepiej będzie gdy...
S:Nie zrozum mnię żle .Wybrani nie mogą być razem.Nastanie bitwa w której musicie być przytomni .
F:Bitwa dwóch czasów .
S:Dokładnie .Miej cierpliwość .Zachowaj trzeźwy umysł .
< uśmiecha sie i znika >


szkoła - gabinet dyrektora


< wchodzi Emma >
E.S:Będzie ciekawie .Usiąź Emmo .
Em:Chcę tylko powiadomić pana że to MÓJ BRAT opublikował w minionym roku pewną ... wiadomość dotyczącą pana i pani Andrewsna stronie szkoły .Mój Fabian .
E.S:Dobrze.Możesz poinformować brata że jest wydalony ze szkoły .
Em:Dobrze .


hol

< Fabian i Emma wychodzą z domu z torbą Fabiana >
< Nina i Amber zchodzą ze schodów >
N:Torba.Fabian.Emma .Gdzie ...
A:Nie wiem Nino .
< wchodzą do jadalni >
M:Ale to nie mógł być on !Ktoś na pewno go wrobił !
Mi:On nie byłby do tego zdolny !
N:O co chodzi ?
T:Fabian został wyrzucony ze szkoły .
N:O nie...
A:Ale to nie ...Za co ?
M:Podobno rok temu na stronie szkoły opublikował jakąś notkę o romansie pana Sweeta i pani Andrews .
Je:Jej...
M:Ale on nie miał dostępu do tej strony.Tylko Joy i Emma miały.
w:Emma .
M:Właśnie.

dom Rutterów

< mama i tata Fabiana przytulają Emmę >
mF:Tęskniliśmy Emmo .
F:Nie bylo jej tydzień , mamo .
tF:Fabian !Do pokoju !
< Fabian szepcze coś pod nosem i idzie do pokoju >
 < w podłodze pojawia się dziura i Emma wpada do niej z rodzicami >

pokój Fabiana

< Fabian słyszy krótkie krzyki z dolu >
F:Spokój na kilka dni .
< włącza laptopa >
N:Fabian ?
F:Nina ?
< widzi Nine na ekranie komputera >
F:Zainstalowaliście mi czat ?
N:Magia .I ...nie .Ale wiemy kto naprawdę opublikował ten artykuł i możesz wracać .
F:A kto to był ?
N:Były.Joy i Emma .
F:A to ...
N:Wracasz ?
F:Oczywiście .
< znika >

pokój Niny i Patrici 

< wchodzi Fabian >
F:Nino...
< Nina wychodzi >
P:Skutek...o co jest na ciebie zła ?
F:Nie powiedziałem jej wielu rzeczy .
P:A to peszek ., Fabi .
F:Wiem .
P:Musisz iść do swatki Millington.
F:Po co ?
P:A jak myślisz ?Polecam ją .Jest dobra .
< Fabian wychodzi >

salon - wieczór

< Nina wchodzi do ciemnego salonu >
N:Halo ?
F:Hej.
N:< chce wyjść ale potyka się o kanape , Fabian łapie ją >
N:Puść mnie .
F:Posłuchaj mnie .
N:Ech...
F:Nie powiedziałem ci żebyś się nie martwiła .Nie miałem pojęcia że ktoś poda mi tą substancję .
N:Wybaczam ci .
< całują się >


I ?
PS.Dajcie miłości w komętarzach !

PSS.Marzena wejdź na blogi przeczytaj mój komętarz do 18 I ostatniego scenariusza od anonima .Przez niego śniło mi się że jestem w ciąży i jestem Niną !


















4 komentarze:

  1. SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuuuuuuuuuuuuuuuuper!!!!!!!!!!!!! Ale przy okazji biedactwo!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli masz na mysli mój chory sen to owszem .Był straszny !

      Usuń
  3. Super!!! Kiedy kolejny? P.S. Wszyscy macie ostatnio dziwne sny.. Hihi.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x