piątek, 1 czerwca 2012

Scenariusz ;)


hejj !'


Miałam wam wynagrodzić  moje fochy samą na siebie i lenistwo . ok a więc na początek :

Scenariusz :

F:A co ty robisz !
Ji:Oj Fabi .. jak ty umiesz udawać 

- Jessica całuję Fabiana- 
N:Dosyć ! Mam tego dość ! z całego serca nie nawiedzę was oboje ! życzę szczęścia !
F:Nina ! Czekaj !

-Nina biegnie do swojego pokoju ,czyli do pokoju Fabiana i Eddiego jest tam Amber , NIna wbiega zapłakana -

A:Czekałam na cb..... co sie stało ?
N:Jessica ! Fabian ! RAZEM ! Co ty tu robisz ?
A:Kto to Jessica !? A nic ..
N:Moja była przyjaciółka przyjechała tu ...
A:Zajmę się tym ! CHoć na Kolację !

-Kolacja ! , Jessica siedzi na miejscu Niny koło Fabiana , wchodzi Amber i Nina -

A:Znowu !
Ji:Co znowu ?
A:Znowu jakaś głupia brzydula siada na miejscu Niny i myśli że będzie z Fabianem ..
Ji:NIe pozwalasz sobie na za dużo ??
A:Ty sobie już pozwoliłaś przyjeżdżając tutaj ! Ty to masz tupet !
Ji:Chcesz się bić ?
A:Chcesz nie mieć tu życia ! 
J:SPOKÓJ !!!! Nina chcesz usiąść obok mnie !
F:Chyba koło niego nie usiądziesz  !
N:Z miłą chęcią Jerome !
F:Jesteś chora !
A:Mógł byś jej nie obrażać !
F:chcę ją chronić !
A:Mając już 3 z kolei dziewczynę !!
Al:Lecą na jego głupotę !
E:CHyba na lekkomyślność !
N:Mam tego dosyć !

- nina wybiega do pokoju za nią Fabian -

F:Nina !
N:Kurczę ! Zapomniałam że mamy raze pokój ..
F:Nino .. kocham cię !
N:MAm dość naszych kłótni !
F:Myszisz że ja nie !

-wchodzi Jessica -

Ji:CO wy tu robicie ?



ZMIANA NICKU NA :

Fabina Girl pl ;3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x