niedziela, 3 lutego 2013

Next Scenariusz *.* . / by Ita

                    
Siema ..
Humor na dzisiaj ? ZJEBANY .. Pokłóciłam się z tatą i bratem i na 15:00 mam iść do kościoła ale mam nadzieje że będę mogła ten czas przeczekać u przyjaciółki .. jak nie to pójdę i tyle ;_; Widzicie ten gif u góry /\ Tki niby fajny niby dziwny .. Jest na nim pan Milington którego nie lubię ! Jak można być takim ojcem ? Biedna Amber .. Tak chce mi się płakać że nie mogę ! Wgl House of Anubis mi się już nie podoba .. Jest sztuczne i udawane .. no ale co my tu mamy do gadania ? Mamy się cieszyć że wgl jest 3 sezon -,- 
Gdzieś tam w środku mam nadzieje że Nina wystąpi chociażby w jednym odcinku .. Jeśli chodzi o SIBUNĘ to zdecydowanie Joy należy się w niej być ewentualnie Eddiemu ale KT się nie należy ..
Nie mam za bardzo czasu więc scenariusz :

-Do pokoju wbiega Elenor -

El:Co się dzieje ?
F:Wołaj lekarza ! Szybko !

-Elenor wybiega szybko z pokoju i biegnie po lekarza -

F:Nina obudź się ! Błagam ! Nie zostawiaj mnie ! *Po jego policzku spływa łza* Nie dostawiaj mnie ..

-Wbiega 2 lekarzy i 2 pielęgniarki -

L:Proszę wyjść !
F:*Unosi głos* Nie mogę jej dostawić !
L2:Proszę ! Nie mamy czasu !
F:*Krzyczy*Ale ja nie mogę!
L:Siostro proszę go wyprowadzić .
Pi(elęgniarka):Proszę wyjść!
F:Nie !
Pi:*Bierze Fabiana za ramię i wygania go* Nie proszę ! Nina ! 

-Pielęgniarka wyrzuca Fabiana za drzwi*

F:*Wali pięścią w drzwi* Nie !
El:*Podchodzi do Fabiana i gładzi go ręką po ramieniu*Wszystko będzie dobrze ..
F:Ughhh Daruj sobie !
El:*Spuszcza głowę w dół * Przepraszam .

-Nagle lekarze wychodzą z sali wraz z pielęgniarkami i z Nina na  łóżku , wiozą ją gdzieś -

F:Gdzie wy ją do cholery wieziecie !
L:Siostro proszę z nim zostać .
Pi:Dobrze .
F:Gdzie oni ją wiozą .?
Pi:Proszę się uspokoić !
F:*Mówi kpiącym głosem* Uspokoić ? ja uspokoić ? *Zaczyna krzyczeć * Wieziecie gdzieś moją dziewczynę która może umrzeć a wy mi nic nie mówicie ? Ja nawet nie wiem czy ona żyje !
Pi:Spokojnie . Jest z nią w porządku .
F:W takim razie po co i gdzie ją wieziecie ?
Pi:Dajemy ją na inny oddział . Będzie w lepszych rękach lekarzy .. Próbujemy ją ratować . Jest aż 5% szans na przeżycie . Widzimy jak panu i jej *Pokazuje na Elkę* Zależy . Zrobimy wszystko co w naszej mocy a teraz proszę usiąść i czekać na dalsze wieści . Zaprowadzę państwo na poczekalnie przed jej salą . 

-5 minut później przed poczekalnią -

-Fabian podchodzi do szyby i widzi Ninę z zamkniętymi oczami , całą owiniętą przeróżnymi kabelkami ,
po jego policzkach zaczynają spływać łzy -

El.*Mówi smutno ocierając łze* Fabian ..
F:Wytłumacz mi coś .. 
El:Co ?
F: Pielęgniarka powiedziała że zależy ci na jej życiu ... powiedz dlaczego ?
El:Sama nie wiem.. to samo przyszło .. Fabian ?
F:Tak?
El:Ja .. ja .. nie zabiłam Charlotte(czyt.szarlot) . Ja chciałam jej pomóc . 
F:*Mówi z niedowierzaniem *Zabijając ją ?
El:Nie .. ja .. ja .. znalazłam ją . Trzasnęłam ją .. chciałam jej pomóc a potem .. *Bierze wdech* przestraszyłam się że mogą mnie oskarżyć .. uciekłam ale dostawiłam swoje ślady . Mam żal do ciebie
tylko o to że mnie nie wysłuchałeś .. nie chciałeś znać prawdy .. ilekroć próbowałam ci ją wyznać . W 
końcu odpuściłam sobie .. ale teraz zrozumiałam że nie było warto . Chciałam do cb dojść poprzez Ninę ..
ale ona okazała się inna .. myślałam że mnie znienawidzi a jest odwrotnie . Nigdy .. Nigdy nie poznałam 
takiej osoby .. ona jest jak .. jak anioł . Wszystkim wszystko wybacza .. i to jest piękne .. a ty jesteś z nią
szczęśliwy .. a mi zależy na twoim szczęściu .
F:*Przytula Eleonr*
El:Fabian !
F:Co?
El:Patrz !

C.D.N

Tak jak widzicie .. humor zrąbany = scenariusz do bani . Czytając inne blogi widzę że moje scenariusze
są amatorskie ale to dla tego że ja po prostu siadam przy komputerze i piszę . Nigdy nie myślę wcześniej
co napiszę . Kiedyś próbowałam ale nie wychodzi mi . Piszę to co mi przyjdzie do głowy .
Dobra na koniec gify z napisami .(tłumaczenie by Google i ja pod gifem xD ) :

  
                                  Wszystko jest ciemne                                   to więcej niż możesz udźwignąć (wsiąść)
  
               ale z tobą można ujrzeć (złapać) światło słoneczne|                  Padające na twoją twarz
  
                      Jesteś w moich żyłach                                                               i nie mogę cię wyciągnąć


          Reszty nie mogę przetłumaczyć bo mam 5 minut na                   skończenie notki :O

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

  
  
  


To tyle ..

Sibuna , x

Ita


  

4 komentarze:

  1. Co ci się nie podoba w ojcu Amber?
    PS. fajny scenariusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Scenariusz swietny

    A co do 3sez to jest to totalne dno.
    Fabina forever (bez wzgledu na to co dzieje sie w tym NIBY HoA)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x