sobota, 21 lipca 2012

Scenariusz ;d / by Ita

hejj !


Dzisiaj następny scenariusz . Co do ostatniej notki postanowiłam że wybiorę od nowa wszystkich aktorów gdyż są za starzy ;P


W poprzednim scenariuszu :


B:Dziewczyna nie takie rzeczy widziała a przy odkryciu że jej chłopak i jego brat jest Wampirem mdleje !
A:Vampirem ? - Amber głośno przełyka ślinę -

B:Ochh Nie bój się babee . Twoja krew i tak mnie nie interesuje ... choć .. z blondynek podobno jest najlepsza !
F:Ani się waż jej dotykać !

F:Czy wszystko w porządku ?
N:Jasne , mój chłopak i jego Brad jest vampirem .




P:Chodźmy do pokoju . Może tam będą !
Al:CZekaj czekaj czekaj . Słyszysz to ?


-za drzwi do pokoju słychać głos Niny :Dlaczego nas okławmyałeś ? -





//House of Anubis\\






A:Czekaj Trixi . Podsłuchajmy ich !


-Patricia i Alfie podsłuchują pod drzwiami -


- W pokoju -


F:Nie chciałem was okłamywać !
A:Ale to zrobiłeś !
F:A co ! Miałem od tak do was podejść i powiedzieć : Hej Nino , Hej Amber , jestem ... no .. wiecie kim !
A:TEraz się tego wstydzisz ?
F:NIe !
A:Ok .. czyli podsumując jesteś krwiorzerczym wampirem który chce wypić krew Niny !


-za drzwiami -


P:Wampirem ?
Al:Nie .. oni muszą robić sobie jaja !
P:Nie mogą nas ciagle okłamywać ! Wchodzę tam !
Al:Patricia poczekaj ! Zobaczymy co poowiedzą dalej !


-w pokoju -


F:Amber jak na to wpadłaś ?
A:Bo brad powiedział cytuję ,, Twoja krew i tak mnie nie interesuje '' a kto był oprócz Niny w pobliżu ? Kto za nią łaził i się podlizywał ? hmm ?
F:Amber !
A:Co ? Ja po prostu łącze fakty !
N:Według mnie powninniśmy to powiedzieć Patrici i Alfiemu!


-Fabian łapie mocną ninę za ramię -


F:Nie waż się !
N:Bo co ? Zabijesz mnie ? Moje życie i tak nie ma sensu więc rób co uważasz !
A:Przestań ! Przestańcie ! Mam tego dość  ! Ja chcę znów normalne życie a nie sibunowe !
N:Ja i tak powiem Alfiemu i Patrici a ty rób co uważasz ..


-Fabian rzuca się na Ninę , jego oczy robią się czerwone -


F:Game over cukiereczku !


-Fabian gryzie Ninę -






C.D.N 




W więc tak, scenariusz wampirówy . Nie martwcie się o Ninę . Będzie wzrot akcji xD


Wiadomość do Summer :)miałaś jakieś pytanie . Prawda ? Napisz je na ten e-mail  :Itahouseofanubis@interia.pl


to tyle !


Pozdrawiam xx


Ita<3

4 komentarze:

  1. eeeeee....... Tego się nie spodziewałam!!! Powiem szczerze!! Ale pliss bądź tak dobra i dodaj dziś jeszcze jeden! Plisssssssssssssssssss!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Game Over cukiereczku" - Świetny tekst

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba "Genialne" Kiedy kolejny ????

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x