środa, 6 czerwca 2012

Ceep Calm and read my script of House of Anubis season 3 ;)

Hej !

Mam nadzieje że nie macie mi tego za złe że wczoraj nie napisałam notki ale ... no dobra przyznam się musiałam dostać po kozie ... No bo się nie nauczyłam ugghh !!
A więc tak postanowiłam że nie będę pisać 2 części końca drugiego sezonu .
Aha i Od dzisiaj będę dodawać różne tytuły scenariuszy . Na początek chciałam uwzględnić w moim tytle
bardzo znane wam obrazki z serii ,, Ceep Calm '' . JAk na razie wymyśliłam pierwszy tytuł : ,, Ceep Calm and read my script of House of Anubis season 3 '' czyli ,, Zachowaj spokój i czytaj mój scenariusz o House of Anubis sezon 3 ;) '' . A poza tym chcę się pochwalić że mama kupiłam mi converse . xD . Dla ciekawych
którzy chcą zobaczyć jak wyglądają niehc klikną tu ---Kliknij i zobacz ;D ----
Dobra ale się rozpisałam ;D . Bez zbędnego przeciągania Scenariusz :

- Z limuzyny Amber wychodzi : Patricia , Fabian , Alfie , Jerome , Mara no i oczywiście Amber -

M:W końcu !
F: Nareście zobaczę Ninę !
A:Nie gorączkuj się tak kasa nowo !
F:y .. co ?
A:Przyjedzie z Eddiem i jej Byłym !
F:Co ? Jak się nazywa ?
A: - patrzy do komórki - czekaj .. czekaj .. jest ! Jacob czyli Jack !
J:Intryga się zagęszcza !
M:Jerome !
J:Sorry !

- z auta wychodzi Joy -

Jo:Fabian !!  - rzuca mu się na ramiona -
-Całą sytułącje widzi Nina z Samolotu wraz z Eddie'm i Jacob'em .
F:Joy ...
Jo:Co jesteś taki smutny !
A:Mówiłaś że sobie jego odpuszczasz !
Jo: aa ... - mówi smutno  - zapomniałam ..

- W Samolocie -

E:Nie przejmuj się !
N:No ale jak ?
Jac(ob):Zawsze możesz wrócić do mnie .
N:Jack ..
E:Ona jest z Fabianem a tobie nic do tego ..


Dobra ! Jutro jest boze ciało .. a ja muszę iść robić ołtarz koło Gminy .. Potem postaram się dodać nową cześć przepraszam że taka krótka ;((


Ita<3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x