środa, 27 czerwca 2012

It is not possible ... + Nowy Adres E-Mail Bloga + Zazdrosnicy/ By Ita

Hej !

Dzisiaj notka bo nie było jej wczoraj ... Po prostu czasu nie miałam .. o 11:00 do koleżnki poszłam się przygotować na imprezę a wstałam o 10:00 .  Musiałam się umyć .. Z zavawy wróciłam dokładnie o 22:30 .
Tak .. Miałam pożegnanie 6 klasy . U nas takie cuś :D istnieje xD . Jak wam się podobał dzisiejszy odcinek ? Mi nie za bardzo przez JOY ..  POwiedziałabym coś o niej ale obiecałam że nie będę przeklinać xD Dzisiejszy tytuł scenariusza to  It is not possible . czyli to nie jest możliwe . Zapraszam . ;))

-Fabian i Nina budzą się ,, gdzieś ''' -

N:Gdzie my jesteśmy ?
F:NIe wiem ...
N:Najpierw mnie gdzieś zabierasz a teraz nie wiesz gdzie jesteśmy !
F:Przepraszam że odpowiedziałem !
N:Nie za to powinieneś przepraszać !
F:A za co mam cię przepraszać ? Za to że żyje !
N: A żebyś w.....

-przerywa jej głos -

Głos : Wybrani ! Na miłość boską ! Nie kłóćcie się !
N:Byle głos nie będzie mi mówił co mam robić !
F:Skoro mnie nie słuchasz to może coś paranormalnego ci wszystko wytłumaczy !
N:A co to coś ma mi tłumaczyć !
F:Wszystko ! Bo widać nic nie rozumiesz !
N:Tak !! Oczywiscie ! Może jeszcze mam przepraszać za to że Moja mama nie żyje ! I za to że się we mnie zakochałeś ! I za to że należę do sibuny !
S(ara)h: Uspokójcie się !
N:Sarah ?
Ah:Tak skarbie ,,
N:Ale co ty tu robisz ?
Sh:Pomagam ci !
F:Jej już nic nie może pomóc !
Sh:W przeciwnością do ciebie ona tylko się broni ! Bo to ty ją ranisz !
N:Po co nas tu przysłałaś ?

- W tym samym czasie , pokój Niny , Fabiana i Eddiego -

A:Obudźcie ich ! Przecież Nina ma tyle sukienek ! Miałam nadzieje że mi pożyczy !
Al:Amber !!
P:Sprawdź im puls ..
E:Fabian Ma ... Nina ... Nie ma !
A:Co my teraz zrobimy !
P:USta usta !
E:NO chyba cie głowa boli !
A:Kiedyś z chęcią to robiłeś !
E:Kiedyś !
P:Ruszaj się!
E:Dobra .. dobra ...

- Eddie wykonuje tzw. .Masaż serca a następnie wdmuchuje powietrze do ust niny -

A:I jak ?
E:Wrócił ..
P:Na szczęście ..

- ,, gdzieś '' -

N:Boli mnie klatka piersiowa ..
F: Połóż się !
N:NIe chc..

 - Nina upada Fabian ja łapie -

F:Nina ! - Krzyczy -


- Pokój Niny , Fabiana i Eddiego -

N: Znowu ... ?
E:Znowu .

- ,, gdzieś ''-

F:A co ze mną !
Sh:Usiądź ?
F:Po co ..
Sh:Bo zaraz upadniesz !
F:nie praw... -upada -
Sh:Misja spełniona ...

-Pokój Niny Fabiana i Eddiego -

N:Dlaczego on się nie budzi ? - łapie fabiana za ramiona - Fabian , Fabian !
F:-budzi się - Nina !
-przytulają się -

-Amber podchodzi do Fabiana -

A:Nigdy więcej nie zabieraj niny do ... - myśli - A tak właście to gdzie byliście ?
N:Gdzieś ..
A:Dobra .. Bez tajemnic ! Mi możecie zaufać !
F:Na serio gdzieś !
A:DObra !! Nina ! Patricia ! Do mnie ! Zaraz Bal !
N:Ale !
A:Już !

-Pokój AMber , Patrici i Alfiego -

A:Dobra ! Patricia ty ubierzesz tą !
- rzuca jej sukienkę -
Sukienka (13).jpg
P:Ale ja już mam sukienkę !
A:Cisza ! Nina ! Ty ubierzesz ... tą !
- rzuca jej sukienkę -
Sukienka (10).jpg
N:Ale ja mam naprawdę duży wybór sukienek !
A:szyy ! A ta będzie moja !
-pokazuje -
Sukienka (14).jpg
A:Zrobię wam fryzury. Zastanówice się nad sukienkami ,

- Wszystkie dziewczyny idą na bal , schodzą po schodach i sa na holu -

Amber wygląda tak:
Sukienka (14).jpg



Nina wygląda tak :





Patricia Wygląda tak :


Mara Tak:
Sukienka (17).jpg

Joy Tak :
Sukienka (12).jpg



A:No to idziemy na bal .. Alfie ?
Al:Już idę księżniczko .

-Joy stoi koło Niny -

F:Idziemy raziem ?
Jo: Oczywiście !
F:Ale ja mówiłem do Niny .
N:Nie ..  w porządku . Wy idźcie razem a ja pójdę z Jeromem .
J:Zgadzam się ! Nino - podaje jej rękę -
N:-podaje mu swoją rękę -
F:Dosyc tej szobki !
Jo:Jakiej szobki ?
F:Dość Ciebie Joy i ciebie Jerome w Naszym związku !
N:Ja też mam tego dość ! Idę sama ! Bez ciebie -pokazuje na Fabiana - bez ciebie -pokazuje na Jeroma - A na ciebie nie mam ochoty patrzeć ! - pokazuje na Joy - Idę stąd !
F:Nie Nino ! Czekaj !
N:Po co ?
F:Po to !

-Fabian całuję Joy -


C.D.N

I jak .. ? Według mnie no nie wiem .. Średni ...


 Nowy Oficjalny Adres E-Mail Bloga :

ItaHouseofanubis@interia.pl


Zazdrośnicy czyli BARDZO NIE MIŁY ANONIMEK NA BLOGU .

A teraz jeśli chodzi o Zazdrośników znacie na pewno bloga Wiki - kliknij i zobacz - chodzi o to że kiedyś pisały na nim 3 dziewczyny : Wika , Natalia i Justyna . Natalia i Justyna postanowiły odejść . Wkrótce do
bloga dołączyły 2 dziewczyny : Zuzia i Jula . Po pewnym czasie Wiktoria zwolniła Julę i Zuzię. Nie zwoliniła ich bez powodu . Po prostu ich notki się nie klejiły . Zrobiła konkurs na redaktorkę do którego zgłosiła się Natalia . Natalia została wybrana . Jedna z niby przyjaciółek dziewczyny która zgłosiła się na nową redaktorkę bloga zaczęła jakby to ŁADNIE powiedzieć obrażać Nat za to że on została wybrana . Nie tylko ją obraża ale i jej notki . Powiem tyle . WIKA PRZYJĘŁA NATALIĘ BO ODPOWIEDZIAŁA I ZROBIŁA WSZYTKO O CO PROSIŁA WIKA . A dla nie OKAPNIĘTYCH xD znaczy że wykonała wszystko co miało być wykonane w konkursie . Nie rozumiem ludzi który ją obrażają ! Jest to dziecinne i prostackie ! Widać że anonimek ma 10 lat , albo i mniej bo potrafi tylko zazdrościć i nic innego nie robic !

Dobra , mam nadzieje że nic nie przekręciłam ani nie pomieszałam ... czas kończyć ... Aż 2 godziny spedziłam na tą Śrdnią Notką ;|

Pozdrawiam xx i jak ktoś obrazi Natalkę to marny jego los xD


Ita<3







2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x