czwartek, 14 czerwca 2012

Appearances can be deceptivecz 1 / by Ita

Hejj !
Tak ! Mam sama 4 na koniec roku *.* Tak Ku*dę xD !!!
Dobra jak zawisnęliście Marta dodała Scenariusz ,, Mani '' . Osobiście bardzo mi się podoba . A wam ? .
Dziękuję za 4 komentarze *.* Kocham was ;* . Dzisiejszy tytuł Senariuszo-fragmętu to appearances can be deceptive czyli pozory mogą być mylące ..

J:Że co ?
M:CO to było ?
Jo:Właśnie !
Sam:Co to za szaleństwo ?
Jc:Nina ?
N:Bo to ...
A:Jest ...
F:Oświetlenie ...
Al:kosmitów...
P:Niebieskich ...
E:Zupa ...?
Jo:Jasne ! Bo to było oświetlenie kosmitów ..
J:Eddie . Zupa ? Na serio nie umiałeś nic wymyślić !
E:Nie umiem Angielskiego !
Sam:A jakim językiem Gadasz !!?
E:Idę spać !!

-Idzie do pokoju Amber , Alfiego , Fabiana i Niny -

N:My też już pójdziemy .
F:Dobranoc ..

>Nie idźcie , o wybrani zginą , Sarah <


Bardzo was przepraszam za krórki fragment !!

Muszę Przepisać koleżance zeszyty bo ma wybitego palca .. CZego się nie robi dla przyjaźni
;)) Sorry że odbijam to na was ;( .

Pozdrawiam ! xx

Ita<3

3 komentarze:

  1. świetny.Mam do ciebie pytanie chcesz abym poleciła twojego bloga na mojich blogach?

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuper czekam na kolejne!!!! I nie martw się ja też dla koleżanki zaniedbałam bloga!!! Ale nikt nie jest za to zły , że pomagasz koleżance!!!

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x