piątek, 1 czerwca 2012

Scenariusz Nenny:* cz.22

Hejka !

Maam prośbę do Ity .Nie !!!Odchodź !!!Nie chce znowu zostać sama na blogu na którym kiedyś z kimś pisałam !


Scenariusz .

hotel - piątek o północy

< Amber wchodzi do sali >
A:Halo ?Jest tu kto ?
<ktoś włącza światła , Amber widzi to >















A:Wow ! Halo ?
< wszyscy wyskakują zza barku >
w:Wszystkiego Najlepszego !
A:Ojeju...Bardzo wam dziękuję !A gdzie prezęty ?
< wjeżdża wielki wózek z prezętami >
< Nina bierze jedno pudełko >
N:To ode mnie .
< Amber otwiera prezęt >

N:Widziałam jak pożerasz ją na tej stronie internetowej .
A:Dziękuję ci Nino !
< Mara bierze pudełko >
M:Ten jest ode mnie .
<Amber otwiera pudełko>











A:Ja ....
M:Podoba ci się ?
A:Pewnie że tak !
< Patricia podaje jej pudełko >
P:To ode mnie .
<Amber otwiera pudełko>













A:Dziękuję Patricio !
P:Nie ma za co .Odwdzięczam się .
< Fabian,Mick i Jerome podają jej spore pudełko >
F:Pwiedzmy że ...Zwali cię z nóg .Chciałaś ją od dawna .

















A:Jesteście fantastyczni !
Je,F:Wiemy !
< Alfie podaje jej małe pudełeczko>
Al:To nie buty , gitara , kosmetyki albo sukienka ..Ale chyba ci się spodoba .













A:Och...Alfie to słodkie ...< całuje go bw policzek >
P:Dobra .A oto twój ulubiony zespół ...Muse !
< na scenę wychodzi Muse >


I ?

C.D.N

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x