niedziela, 10 czerwca 2012

In the end everyone will believe ! cz 1 / By Ita

S i e m k a !

Właśnie wróciłam od Babci i zobaczyłam 5 komentarzy pod moim ostatnim scenariuszem . Dlatego postanowiłam napisać Fragment scenariusza .  ! Dziękuję wam za komentarze ! Bardzo
mnie to motywuje ! Dzisiejszy tytuł to " In the end everyone will believe czyli W końcu wszyscy będą wierzyć .Zapraszam do czytania .

N:Teraz mamy pewność że to Eddie i że jest Wróżbitą . Musimy z nim porozmawiać .
F:CZekaj !
N: ?
F:Ostatnio tak mało ze sobą spędzamy czasu !
N:Wiem .
F:Zachwoujemy się jak byśmy byli tylko przyjaciółmi .
N:Czy ty coś sugerujesz ?
F:Nie .. tylko brakuje mi nas . Nie samego Fabiana . Tylko Fabiny .
N:O co ci chodzi ? Chcesz ze mną zerwać .
F:Nino ! Nie o to mi ...
N:-Nina mu przerywa - jesteś świnią ! Jack miał racje ! Mogłeś od początku mi mówić że to tak będzie . ! - NIna płacze -

-wchodzi Eddie -

E:Hejjj ! Nina . chyba nie płaczesz przeze mnie ?
N:Nie .. -ociera łzy - PO co przyszyłeś ?
E:Zobaczyłem napis na ścianie ...
F:Jaki ?
E: Dołącz do nich puki możesz , potem nie będzie tak łatwo . Sarah .


Napisała bym więcej ale nie mam czasu .

WYTŁUMACZENIE 

Fabina z sobą nie zerwała , tylko się pokłóciła ale jutro będzie wszystko ok !


Dziękuję za komentarze ! <33


Jutro obiecuje co najmniej 2 scenariusze ! ;)) Pamiętajcie ! Im więcej komentarzy tym więcej scenariuszy lub dłuższe scenariusze ! ;)


Pozdrawiam xx


Ita<3

3 komentarze:

  1. zgadzm się super scenariusz

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,super i super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x