poniedziałek, 12 listopada 2012

scenariusz 6 ;* ( FRAGMENT)/by Ita


                                               
     

                                         hej xx
to mój pierwszy scenariusz pisany z tableta więc od razu przeraszam za to że
pisze jak piszę .. sorry że długo nie pisałam ale strasznie dużo nauki po prostu
mnie rozwaliło ... dobra to zaczynamy :

-Nina zaczyna płakać-

N:Jesteście okroni !
F:Ale to nie miało być ,, tak '' !
N:Ale jest ,, tak !
A:Nino wszystko ci wytłumaczę ale nie teraz ..
N:Nie musisz mi już nic tłumaczyć .. żegnam ..
J:Nie zachowuj się jak bachor ...
N:Po tym co przeszłam mam prawo .
J:Równie dobrze Joy mogła tak powiedzieć ..
N:To niech mówi .. jej zdanie jest dla mnie najmniej ważne .. nara ..

-Nina wychodzi i idzie do pokoju -

A:Brawo kwaście !

-W pokoju Nina piszę -

Kochany pamiętniku ...

   Dawno tu nie pisałam .. wiem wiem .. zaniedbuje cię ale teraz na pewno będe miała czas wszytko
tobie opowiadać ! Po pierwsze ; Już wiem że Amber i Fabian to świnia ale i tak ich kocham . Muszę być dla nich chamska aby pozwilili mi odjeść .. dlaczego? Ponieważ chcę aby się ode mnie odcieli .Mam już plan który będzie wręcz wstrętny ale .. nie trudno . Jeśli tego nie zrobię to grozi im niebezpieczeństwo . Tak mam zamiar odnaleźć Wisior Bogini Izydy . Muszę .. po prostu . Ale sama i 
bez świadków . A teraz .. po prostu muszę wyjść szybo ..

Pozdrawiam x

Nina Martin ..

-Nina wychodzi ale gdy pakuję pamiętnik kartka na której właśnie pisała wylatuje i leży na ziemi , Nina
nie widzi tego i wychodzi z pokoju , następnie z domu Anubisa ... -


-Salon-

A:Pójdę do niej bo wiecie ...
F:Pójdę z tobą ..

-Amber i Fabian wchodzą do pokoju jej i Niny-

A:Nie ..
F:Co?
A:Nie ma jej ubrań .. ona ta serio to zrobiła ?
F:Patrz !
A:Co ?
F:Podłoga !
A:Sam sie schylić nie umiesz? *Amber podnosi kartkę z pamiętnika*
F:Co to ?
A:Kartka z pamiętnika Niny . Musiała jej wylecieć .
F:Czytaj konkrety .
A:Już wiem że Amber i Fabian to świnia ale i tak ich kocham ,Muszę być dla nich chamska aby pozwolili mi odjeść .. dlaczego? Ponieważ chcę aby się ode mnie odcięli ,Jeśli tego nie zrobię to grozi im niebezpieczeństwo . Tak mam zamiar odnaleźć Wisior Bogini Izydy . Muszę .. po prostu . Ale sama i
bez świadków Nina ..

F:I co teraz ?
A:Jedziemy do Ameryki ...




C.D.N




od dzisiaj będe pisała jeszcze pamiętniki raz w scenariuszu a raz poza Nim ;))





Pozdrawiam xx


Jakby co to moja pierwsza notka pisana na tablecie ale gif dodałam na komputerze xD




Sibuna people ! xx



Ita<3

3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x