środa, 13 czerwca 2012

History repeats itself / By Ita

Hej !

Znalazłam chwilkę na napisanie następnego scenariusza ;) . Dziękuję za komentarze pod osatnią denną notką ! Od razu przepraszam za tą ! Dzisiejszy temat scenariusza to History repeats itself czyli historia lubi się powtarzać ! Zapraszam na to coś co napisałam :

N:Saro .. - mówi smutno -
F:Coś się stało ?
N:Nie ... nic .. choćby do kuchni , Amber jest tam sama ..
F:Ok ...

-wchodzą do kuchni , są tam wszyscy mieszkańcy domu Anubisa prócz Viktora -

N:CO się tu dzieje ?
A:Nic ??
J:Nina  !
N:Jerome ?
J:Słuchaj ! BO ja -wylewa na ninę sok - upss !
N:Jerome !
J:Przepraszam !
N:Uhhgg ! - uderza go w ramie -
M:Fabian !!
F:Mara ?
M:SŁychaj ! Mam pomysł na ! -wylewa sok na Fabiana - upss !
F:CO sie tu dzieje ?
E:Samatha ! Słuchaj! -wylewa na nią sok - Chciałem !
Sam:ej !
Al:Joy !
Jo:Nie zbliżaj sie do mnie !!!!
Al:Ok ! -wylewa za stołu sok na Joy -
Jo:Dobra o co tu chodzi ?
E:Fabian stań na środku ! Sam , Joy , zwycięzca Nina stańcie w rzędzie ..
N:PO co ?
E:Satań !
N:DObra .. dobra !

-Nina , Joy i Sam stają w rzędzie -

E:DObra , Teraz Jack , Jerome podejdźcie koło Fabiana .
Jc:Po co ?
J:Już !
Jc:Ok ?!
E:Teraz w kapeluszu mam imiona . Każda z was będzie miało jednego z chłopaków na wyłączność .Będzie musiał chodzić z nia tydzień , być z nią na jednej randce i pocałować ją !
F:To głupie !
E: Stój ! losuję !
F:Oby nina oby nina !
J:Nina nina !
Jc:Byłem grzeczny ! proszę Nina !
E:Sam będzie z ... Jacobem !
Jc:Nie !
Sam:Tak !
Jc:Boże ? Dlaczego !!!
E:Następnie ... Nina będzie z .... Jeromem ...
J:Jej !
N:Nie !
J:Może od razu dasz mi całusa ?
E:Żart ! Nina jest z Fabianem ! A ty Jerry możesz powiedzieć dzień doby Joy !
J:nieeeeeeeeeeeee !

> Przywódca zasługuje na wybraną ! Sarah <

-wszyscy są przerażeni -


Dobra lece ..


Wiem że scenariusz jest bez sensu i bajkowy . Soryy . ;(


Pozdrawiam xx


Ita<3

4 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x