wtorek, 19 czerwca 2012

Such a distance can go out for good? cz1 + 10,000 wyświetleń/ by Ita

hejj !

Przepraszam że dawno nie pisałam ale są sprawy które mi przeszkadzają :
1.Nie chce mi sie :P
2.W końcu znów mam chłopaka który był moim byłym chłopakiem *.*
3.Mam wybitego palca pokazującego ,, fuck you xD '' Więc bardziej piszę lewą ręką ...
Dzisiejszy tytuł scenariusza to :Such a distance can go out for good?  czyli Taki dystans może wyjść na dobre? Zapraszam :

N:Niee .. Fabian jest w pokoju ze mną amb's i Kosmitą ..
Al:Ranisz ...
An:No ale tak tu pisze .
A:Pokarz ! -patrzy na kartkę - ty ciemnoto ! Tu piszę że jesteś w pokoju  z Jacobem , Jeromem i Sam .
An:ok ....

-Ana wychodzi -

F:I tak byś cię nie dostawił !
N:Wmawiaj sobie !
A:widziałam jak się na nią gapiłeś !
F:TO jakiś Absurd !
P:Słuchajcie lece bo ,,

- z korytarza słychać słowa Wiktora ,, A ja chcę usłyszeć jak upada ta ... szpilka -

N:Poczekaj zaraz sobie pójdzie !
Al:No właśnie !

- przed drzwiami Wiktor - Co sie tam dzieje -

N:Nic !
Al:Właśnie !

-wiktor wchodzi -

W:Panno Patricio . Obys miała dobre wytłumaczenie !

A teraz Gif z okazji 10 Tysięcy wyświetleń 

Chciałam jeszcze raz bardzo podziekować za wszytko no i za to że 
macie cierpliwość i czekacie na notki ;))



Pozdrawiam xx


Ita<3


1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x