poniedziałek, 30 lipca 2012

!!Długi !! Scenariusz + Marta /by Ita

hej !


Jestem taka wściekła ! Musiałam plewić wszystkie rośliny koło domu z pokrzyw za karę ! Mam całe ręce poparzone ;| Gdzie ja żyję ! -,-  Mniejsza o to ... Przenieśmy się do ostatniego scenariusza gdzie .... :


W poprzednim House of Anubis -S-


V:Co sie stało ?
A:Czy przychodzi panu na myśl że mamy tu wampiry ?




E:Widzi pan ! Biedaczka naoglądała się zmierzchu i pamiętników wampirów i ma omamy .. 


P:Tak to prawda ! Ostatnio oglądałam z Joy wszystkie sezony .. tak dopiero teraz bo wie pan .. miałyśmy je obejrzeć rok temu .. no ale ktoś ją że tak powiem  unieruchomił społecznościowo !
 Al:A Nina śpi ! - Amber robi Minę typu ,, co ty wyprawiasz ! '' Patricia ,, Zabije go ! '' Eddie ,, niezła zabawa '' . - Takk ! Tak ! Zapadła w głęboki sen zimowy ! obudzi się dopiero w Lipcu więc .. do zobaczenia ! -pokazuje dzwi rękami Viktorowi -




-Nina się budzi -






B:Nie możesz jej tak narażać !


F:Chce do niej .. chcę do Niny .


B:Jedyne co możesz to napisać do niej list ... nic więcej ! Zrozumie ..






T:Nino ! List do ciebie !
P:Nino ! Czytaj !





A:I co teraz ?


-Wchodzi Fabian -


F:Przepraszam ! Nie dałem rady !





//House of Anubis\\


N:Fabian !


-Nina biegnie i z podskoku wskakuje mu w ramiona -


F:Jak ja się o ciebie martwiłem !
N:A jak ja !!! Nigdy więcej mi tak nie rób !
F:Obiecuje !


-Fabian całuje Ninę -


-2 minuty później -


E:Hello ! My też tu jesteśmy !
A:Zamknij się Eddie !


-Fabian kończy całować Ninę całując ją w włosy , łapię ją ręką w Tali -


A:Fabian .
F:Amber?
A:Dlaczego nam do licha nie powiedziałeś !
F:Może pójdźmy do pokoju ?
A:uggh ! Dobrze .. chodźcie !


-pokój Niny , Fabiana , Amber , Patrici i Alfiego - -, Nina siędzi na kolanach Fabiana -


F:Czego chcielibyście się dowiedzieć ?
E:Koleś ! Znikałeś na 2 miesiące ! Wszystkiego !
F:Na przykład ?


-wchodzi Joy -


Jo:Patriciaaaaaaa ? -Joy patrzy na Fabiana - Fabe's (czyt febs) ! 


- Fabian z Niną wstają , Fabian znów łapie Ninę w tali , Joy podbiega do Fabiana , popycha Ninę na ziemie i przytula go -


N:ałaaa ! Boli ...
Jo:Nino .. przepraszam ! Na prawdę nie chciałam ... Na prawdę ! Przepraszam ! Tylko widzisz ucieszyłam się na widok Fabiana ! Sorry ..
N:W porządku .
F: Pokaż co ci się stało . 


-Fabian klęka obok Niny -


F:Co cię boli ?
N:Ręka .. piecze ..  


-Fabian bierze rękę Niny , ściąga z niej rękaw , na ręce Niny widać krew , Fabian wbija wzrok w krew Niny-


N:Fabian ?
A:Znajdź w sobie odwagę .. Fabian ?
Jo:Fabe's (czyt.febs) .. Co ci jest ? Boisz się krwi ?
E:Nie dokładnie ...
N:Fabian ? Ja ... ja .. k...och..am cię !


-Fabian przenosi wzrok z krwawiącej ręki Niny , na jej oczy , w jego oczach widać ,, Przepraszam '' , Nagle przenosi wzrok z oczów Niny na jej ranę po ugry zięciu Brada -




F:Ten Suk**syn cię ugryzł . 
N:Tak ... Nie wiedziałeś ?
F:Wiedziałem .. ale nie byłem świadomy że aż tak się skrzywdził ! Mogłaś zginąć ! Mógł mi cię zabrać od tak bo mu się chciało ! Moja walka , moje wyżeczenie mój ból był by na nic .. Nino .. Kocham cię !
N:Fabian ?
F:Tak ..
N:Zrób to !
F:Ale co ?
N:Ugryź mnie ! Zabij mnie ! Niech ta męka sie skończy ! Nie mam pewności czy cię jeszcze zobaczę ! Chcę umrzeć ! słyszysz ! chce umrzeć ! Pomóż mi w tym albo ... potnę się nożem albo .. spadnę z schodów lub podpalę ! - w oczach Niny pojawiają się łzy - proszę !
F:Nino ! Co ty w ogóle do mnie mówisz ?
N:Albo będziesz przy mnie ... albo mnie nie będzie !
Al:Uuuu .. jakie ultimatum ! 
A:Alfie !
Al:Co ?
E:Zamknij się !
F:Jeśli cię nie będzie ... to mnie też nie będzie .. A teraz .. idź spać .. uspokój sie . A jak sie obudzisz .. będę koło ciebie !
N:Tylko pójdę sie napić !
F:Dobrze .. pod warunkiem że nie boli cię ręka !
N:Nie boli !


-Nina wychodzi -


-Kuchnia -


B:Nina .. Nina ... Nina .. 
N:Brad ? - mówi z przerażeniem -
B:No chyba nie Fabian ..
N:Nie zbliżaj się do mnie !
B:Bo co ?
N:Bo zawołam Fabiana !
B:A jednak .. przyszedł .. nie mądry ! Psuje mi plany ..
N:Jakie plany ?


-w tym samym czasie  w pokoju Niny , Fabiana , Amber , Patrici i Alfiego -


F:Dlaczego ona tak długo nie wraca ?
A:uhh .. pójdę po nią !


- w kuchni , wchodzi Amber -


A:czy ty pijesz - widzi Brada - fontanne ..
B:Blondi !
A:-krzyczy FABIAN ! -


- Fabian wbiego do kuchni , za nim Patricia , Alfie Joy i Eddie -


F;Co ty tu robisz ?
B:Przyszedłem po przekąskę ! 


-Brad bierze Ninę pod pachę i bardzo szybko (jak to na wampira :D ) wybiega -


A:Biegnij za nim !




-Nad przepaścią -


B:Masz do wyboru ! Albo uciekniemy razem  i będziemy żyli długo i szczęśliwie ... albo skaczesz z klifu ...
F:Nina stój !
N:Fabian ...
B:Nie dobre posunięcie !


-Fabian i Brad zaczynają się bić , Brad przelatuje obok Niny i przez przypadek popycha Ninę a ta spada z klifu -


N:aaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
F:Nina !!!!!
B:O boże !


-Fabian skacze do NIny , dalej lecą w powietrzu -


N:Co ty wyprawiasz ?
F:Jeśli mamy zginać .. to razem ! 


-chcę złapać Ninę za rękę ale po chwili coś a raczej ktoś go zatrzymuje -


N:Fabian .!!!!!!
B:ratuje ci życie braciszku !
F:Ratuj ją !
B:Za późno !


N:Fabian !!


-Nina spada , na główkę do Wody -


F:Nina!!!!!








C.D.N .




Mam dla was pewną propozycję . Co 10 obserwatoriów na naszym oficjalniej polskim Fun clubie Klarizy i Frances będzie dłuższy scenariusz .. co wy na to ? Link do konta na Twitterze K L I K




MARTA 


Jeśli chodzi o Martę która pisała razem ze mną to ją zwalniam . Nie wiem ile tygodni nie pisała scenariusza . Nie napisała mi dlaczego 
nie piszę więc jest mi bardzo przykro ale ja chcę zbudować bloga
w miarę systematycznego . Dokładnie ostatnią notkę napisała 4 Lipca .. No przepraszam bardzo tydzień to spoko ale taki kawał czasu ? Bez przesady !! Chciała bym cię również przeprosić że nie 
napisałam ci tego na Gadu-gadu ale gdy do ciebie piszę nie odpisujesz ... Mam nadzieje że będzie dobrze pracowało ci się na 
innych twoich blogach ;) . 


Mam nadzieje że nie macie mi tego za złe i że zrozumiecie dlaczego 
tak postąpiłam .Jak na razie na blogu będę pisała sama i codziennie lub co 2 dni . 


Pozdrawiam xx






Ita<3















12 komentarzy:

  1. Rozumiem cię!! Proszę cię!!!! Daj następny!! Popłakałam się drugi raz!!1 :( Prooooszę!
    Pozdrawiam
    Marzena
    PS.- Dodałam się na Twitterze!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! A Marta pisała chyba, że nie będzie pisała przez cały lipiec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic o tym nie wiem .. Nic i nie pisała więc ..

      Usuń
    2. Napisała w swoim ostatnim scenariuszu, że to jej ostatni w tym miesiącu (chodzi o lipiec, bo mamy teraz 10 minutę sierpnia xD) ;D

      Usuń
    3. Ale mi nic nie pisała a byłam na wakcjach .. a jak do niej do niej pisałam ( było to vhyba 25 lipca )to nie odpisuje . Jej zachowanie (dla mnie ) robi samo za siebie .. TRUDNO .. ^^

      Usuń
  3. od 14 do 27 byłam na wakacjach ( koloni ) i musiałam resetować kompa .razem z programami :) nie mam ci za złe że mnie zwolniłaś ale ...nie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo miałas jedyne scenariusze, w których z Niny zrobiłas zołzę, co mi się podobało...

      Usuń
    2. Mi nic nie pisałaś ... no przykro mi ale nic nie wiedziałam ... ;| Trudno . Myślę że na innych blogach się sprawdzisz . ;*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że jutro następna część się ukarze . :)

      Usuń
  5. Szkoda .Miałam zaczynać jutro 3 sezon .A nie powiedziałam bo ... miałam trudny okres .Myślałam że ty to zrozumiesz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A założyłabyś bloga i pisała je. Proooooszęęęęęęęęęę.

      Usuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x