czwartek, 14 czerwca 2012

A place isn't counting, a time is being calculated cz.30 / By Marta


Hejka !


Widzę że podobał wam się scenariusz Mani .:)Dzisiajszy tytuł to ten w temacie notki oczywiście .A i macie kilka opcji do wyboru jak mam dodawać scenariusze .

a) Marta , Mania - dodawanie w : pon.wt.śr.czw.pt. i czasami w sob.
b)Mania ,Marta - dodawanie w : pon.wt.śr.czw.pt. i czasami w niedz.
c)Marta.Marta - dodawanie co drugi dzień i bez weekendów
d)Mania , Mania - dodawanie co drugi dzień i bez weekendów



 A place isn't counting, a time is being calculated / Nie liczy  się miejsce , liczy się czas


< Nina i Fabian siadają na kanapie , wchodzi reszta >
M:Z jakiego powodu nas zwołałaś Trudy ?
T:Victor postanowił że zamienicie się pokojami .Tutaj macie wykres .Jeśli chcecie coś zmienić mówcie mi .
< patrzą na listę >

- Nina , Amber , Patricia - stary pokoj Micka , Fabiana i Eddiego
-Joy , Mara , Margaret - stary pokój Niny i Amber
- Jerome , Eddie , Alfie - stary pokój Niny i Patrici
-Mick , Eva , Fabian - stary pokój Jeroma i Alfiego

- strych - pokój gościnny

w:Jest dobrze .
Mi:Kto to Eva?
T:Będzie tu na miesiąc przed zakończeniem roku .Potem mieszkasz tylko z Fabianem .
< wiatr otwiera okno na oścież >
g:Mało czasu !
< Mara zamyka okno >
M:Nie wolno go otwierać wietrzyku .


pokój Niny , Amber i Patrici

P:Pasuje mi nowe rozmieszczenie pokoi .
N:Mi też .Jest więcej miejsca .
A:I wszystko się mieści .< zamyka szafę >
N:Taaa...< patrzy na sufit >
P:Coś się stało ?
N:Martwię się jutrem .Zaopiekujesz się nim ?
P:Dobrze wiesz że Fabian nie potrzebuje mojej pomocy .Ale jeśli za to pójdę do nieba to oczywiście że TAK .Mam po dziurki w nosie tego że wszyscy przejmują się Sibuną , tajemnicą i tego że jakiś porąbany głos zaciera moją linię prywatną .To jest chamskie !Tylko jedna osoba z tego domu może wiedzieć o czym śnię i nie jest to to coś !
N:Rozumiem .Też mam dość Sary i Senkhary w moich snach .Wolę jakieś porąbane sny o króliczkach na kotach .
A,P:O czym ?!
N:Miałam taki sen przed przyjazdem .Nie ważne .Musimy się wyspać .Ty też Trixi
P:Ugh !


Sorki że taki krótki i do bania ale ...

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x