poniedziałek, 4 czerwca 2012

Scenariuszowy Finał 2 sezonu ;) cz 1

Hej ,

Dzisiaj tzw. ostatni scenariusz moje 2 sezonu house of Anubis . Będzie on wymieszany z tym prawdziwym życe miłego czytania ;) Jutr będzie 2 część ;)

N:Nie zrobie tego Babci !
F:Ale bęziemy razem !
N: A Amber ? A Mick ? A SIBUNA !

-wychodzi Joy , Amber , Patricia , Eddie -

A:Co wy tu ... Duch !!!!!!!!!!
S:Milcz !
A:Znowu wy ! Stałyście się na halne !
B:Przykro nam .. co ja mówie !

-pojawia się Maska Anubisa -

S:Załóż ją !
N:A co to w ogóle jest !
B:Maska Anubisa , gdy ją ubierzesz to my powrócimy do ludzkiej postaci !
F:Nino ? Chyba tego nie robisz !
N:Tylko im pomogę . Pod warunkiem . Zostawisz mnie i moich przyjaciół w spokoju ?
A:Nina nie rób tego ..
E:One są ładnie mówiąc ŚWIRNIETE !
P:To duchy !
N:No właśnie i chcą być ludźmi !
F:Nina nie pozwole ci !
N:Musisz !
S:Zakładaj maskę !

-Nina zakłada maskę -

A:Nina ?

-nina idzie do bardzo jasnego promienia -

F:nina ! - chcę do niej podejść ale łapie go za rękę Joy -
Jo:Przemyśl ! Co ty wyprawiasz !
F:Ratuję ją !
E:Nie nie ! To ja ją uratuję !
F:Nie !
E:Tak !
Jo:Tak !
A:JA to zrobię !

-AMber podchodzi , Bella szczela w nią kulą , Amber upada -

Al:Amber !
F:AMber , NIna!!!

-Nina wchodzi w jasny portal , upaa i leży , koło niej pojawia się maska anubisa , a na masce jedna łza -

Al:I CO my teraz zrobimy ?
P:Możemy uratować życie tylko jednej !
N-mówi bardzo cicho i słabo - O..oddajeccie ... ją .. A..m..berr !
F:Nie !
N:-móiw bardzo słabo - Jaa jestem wybraną . Ożyję a ona .. ona .. nie ..

-Nina zamyka oczy -

F:Nina !

-Wybiega Viktor -

V:CO się tu .. Wybarna !!

-klęka koło niej -

V:Dajcie mi ta łze !
Al:Ale ona ożyje a Amber !
V:Ona ją ożywi !

-Viktor wlewa złotą łzę do ust Niny -

F:I CO teraz !
V:Musimy chwilę poczekać!
E:Ile można ??? !!!
P:Uspokój się !
E:To ty się uspokój !
P;Chcesz kłótnię ! ?
E:Nie !
P: ...

-Nina się budzi -

N:CO wy zrobiliscie ! Amber - podbiega do niej - Amber przepraszam ! Mówiłam im zeby tego nie robili !
V:Ożyw ją !
N:Ale jak ?
V:Wypowiedz te słowa : Wybraną jestem , straciłam bardzo bliską mi osobę , łzę z moich oczów proszę , ostatnią i złotą , łzę proszę .
N:Wybraną jestem , straciłam bardzo bliską mi osobę , łzę z moich oczów proszę , ostatnią i złotą , łzę proszę .

- z policzka Niny leci łza która trafia do ust Amber , Amber się budzi -




Jutro napiszę 2 scenariusze . Jutro mam pogrzeb nauczycielki z mojej szkoły i muszę iść .
Scenariusze się ukażą . Konkurs będzie ni długo ;)


Ita<3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x