wtorek, 12 czerwca 2012

It is you are destroying everything cz.28 / by Marta


Hejka !

Na początek mam pytanie .Ile ma byc scenariuszy w tym sezonie ?Dam wam kilka opcji .

a)40
b)50
c)60 !

Odpowiedzi w komentarzach proszeeee ...Dzisiejszy tytuł to  It is you are destroying everything czyli To ty wszystko niszczysz .Miłego czytania :)



> Nina dziwnie się zachowuje .Chowa się przed Amber i ucieka przed Patricią .Wczoraj wykrzyczała do Fabiana coś takiego : " Nie mam zamiaru czekać na coś takiego !!! "Naprawdę boję się o nią . Joy wróciła .<


< Mara przeczytała to co przed chwilą napisała w pamiętniku i dopisała kilka zdań >

> Zaczęła się panoszyć i okropnie traktuje Nine .Wczoraj pocałowała Fabiana i doprowadziła Trixi do szału .Patricia zerwała ich przyjaźń .<

< wchodzi Amber >
A:Nie widziałaś mojej prostownicy ?
M:Nie .A po co ci ona ?Idziemy przecież spać .
A:E ...Nie idę spać .Razem z Alfiem i Jeromem mam maraton .Idziesz ze mnom ?
M:Chętnie .O której ?
A:O północy .
< Mara wychodzi , Amber podnosi jej pamiętnik >
A:< czyta >Po niej .Bój się Joy .< rzuca pamiętnik na łóżko i wybiega >


pokój Micka i Fabiana

Mi:Co u Joy ?
F:Nie wiem .
Mi:Stary ...Wiesz co ona mi powiedziała ?!
F:Mam się bać ?
Mi:Twierdzi że idziecie dzisiaj po zgaszeniu świateł do kina .
F:Mam ważniejsze rzeczy do roboty po zgaszeniu świateł .
Mi:Randkowanie z Niną ?
F:Nie .Spanie .


pokój Patrici , Joy i Niny

>Nie lubię tej Niny .Ona ukradła mi Fabiana !Mam plan jak go odzyskać ale ...Nie mogę nic mówić nawet Patrici .Między nami ostatnio jest źle .Mam nadzieję że gdy Niny już nie będzie Jabian i Poy znowu będą razem .^^ <

< Patricia czyta jeszcze raz >
P:Niemożliwe ...
N:Co takiego ?< zagląda jej przez ramie , wyrywa jej pamiętnik i wybiega >


pokój Amber i Mary

< Amber słyszy krzyki z dołu i zbiega po schodach , widzi jak Nina i Joy się kłócą , podchodzi do nich z Fabianem >
A,F:O co chodzi ?!
< Nina rzuca Amber pamiętnik Joy >
A:< czyta >
F:No ja dalej nie wiem więc ...
< podchodzi do Amber i zaczyn czytać z nnią >
J:Nie !!!
N:Dlaczego ?!Jabian i Poy ?Patricia byłaby nadal twoją przyjaciółką gdybyś nie stała się taką zdzirą !Czy ty siebie w ogóle słyszysz ?!Zdechły żółw Jeroma jest mądrzejszy !!
Je:Nazywa się Alfie i na pewno się z tym zgodzę .
J:Patricio ?!?!
P:Czego ode mnie oczekujesz ?Że będę cię bronić ?Co chciałaś zrobić ?
J:Nic !Byłam ...
F:Nie tłumacz się Joy .< bierze Nine za rękę i wychodzą z domu >
P:Ty wszystko niszczysz , Joy .< wychodzi z Jeromem i Amber >
J:Zapłacicie mi za to ...


spacer Fabiny

N:Boję się ...
F:< przytula Nine >Joy nic ci nie zrobi .
N:Tak ale ...Widziałeś co napisała .
F:Skąd masz jej pamiętnik ?
N:Patricia go czytała .Nie wiedziałam że to jej pamiętnik .Dopiero pod końec ...
< Fabian całuje ją >
< pojawia się duch Amneris i duch Horusa >
dA,dH:Wybrani ...Birwa dwóch czasów się zaczyna .
< za nimi pojawiają się inne duchy duch Senkhary , duchy Frobisherów , duch Victora , duch Rufusa itd. >

duchy:Wasze życie znika .Znikają serca i znikają moce .Bezradni będziecie gdy bitwa przyniesie nam owoce .Dzisiaj mówimy jutro zaczniemy .Przygotować się musicie .Wyśilić swe życie .Narażać się nie warto .Poddać się musicie .


I jak mi wyszedł ? 

5 komentarzy:

  1. Po pierwsze Niech będzie około 50 scenariuszy!!!!!! A Twój scenariusz jest ... jakby ci to powiedzieć... JEST W DECHĘ UWIELBIAM TWOJE SCENARIUSZE NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ KOLEJNYCH!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja chcę kolejny! Plis, dodaj jeszcze jeden dziś, plissssssssss! P.S. Fajne rymy, hihi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to strasznie !!! Rozwalił mnie tekst"N:Dlaczego ?!Jabian i Poy ?Patricia byłaby nadal twoją przyjaciółką gdybyś nie stała się taką zdzirą !Czy ty siebie w ogóle słyszysz ?!Zdechły żółw Jeroma jest mądrzejszy !!
    Je:Nazywa się Alfie i na pewno się z tym zgodzę ." Uwielbiam cię plisss daj jeszcze jeden dzisiaj plisssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh...Aż mi się ciepło zrobiło .Napiszesz do mnie na e-mail : martusia714@op.pl ?Mam pytanko .

      Usuń
  4. O i ma być 60, a nawet więcej Twoich scenariusze, bo je po prostu loffciam ;***

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x