poniedziałek, 11 czerwca 2012

And who said that it cannot be ? / By Ita

Hej !

Jak widzicie i czytacie mam teraz czas na komputer . Dziękuję za 3 bardzo miłe komentarze pod moim ostatnim postem . Dziękuję : Marzena Bolc za to że zaczęłaś komentować moje posty dziękuję też Monika za bardzo miłe komentarze ! Z całego serca dziękuję LoveFabian osobie która zawsze komentuje moje posty ! Bardzo wszystkim wam dziękuję ! Dzisiejszy tytuł scenariusza to And who said that it cannot be ? czyli A kto powiedział, że nie może być ? Dobra bez rozpisywania !! Scenariusz :

And who said that it cannot be ? 


A:Czyli że ?
P:Fabian
Al:Jest
E:Wybranym ?
N:Ale to nie trzyma się kupy !
F:Nino . Sibuno . Muszę wam to powiedzieć . Tej nocy miałem sen . W tym śnie byłem z Joy a Eddie z Niną .
Potem nagle widziałem Ninę wkładająca maskę Anubisa . Stałem koło niej . Na moją rękę spływały łzy Niny z Maski Anubisa . Kiedy popatrzyłem w zapłakane złotem oczy niny zobaczyłem w nich mnie i ją szczęśliwą a gdy się obróciłem ty leżałaś na ziemi nie żywa .
A:Jej , FAbian , Masz fajne sny !
F:Ale to nie koniec .. Potem Sarah ukazała mi się i powiedziała > Bądź czujny ! Ktoś na nią czyha , a tylko ty możesz ją obronić <
Al:Wybrany chroni wybraną .
A:A Eddie jest tak jakby ich przenośną Sarą .
E:Super ! Pełnie funkcje starej baby !
N:Sibuna ?
R:SIBUNA !

- Wszyscy wychodzą , dostaje tylko Nina i Fabian -

F:Nino ..
N:Tak ?
F:Wiedz o tym ze mogę za ciebię zawsze oddać życie !
N:Fabian przestań ! Nie mogę tego sluchać !
F:Moje życie bez ciebie nie ma sensu !
N:A myślisz ze moje będzie miało ?

> Połączcie wasze siły puki możecie , Sarah <

N:CO to oznacza ..
F:Że nikt z nas nie zginie a ty będziesz zawsze moja ..
N:Fabian .. - uśmiecha się do niego -

-Pojawia się Sarah , Nina się obraca -

Sh:Nino ..
N:Saro ! Jak dobrze ze jesteś ! Co mamy zrobić !
Sh: Pomyśl , miłość , wygrana , zagatka .
N:Ale saro ! Co to oznacza ?

-Sara znika -






Dobra lecę !

Sorry za okropny scenariusz !


Pozdrawiam ! x


Ita<3

4 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x