niedziela, 3 czerwca 2012

Scenariusz !

Hejj !

Umarłam ! A tak na serio te jestem wykończona ! Bez opowiadania o moim życiu xD

Scenariusz :

F:A co cie to obchodzi !
Ji:Jesteś moim chłopakiem !
N:Chyba w twoich snach !! On jest  moim chłopakiem !
Ji:Fabi !
F:Wyjdź z tond Jessica ! I Nie wracaj !
Ji:A żebyś wiedział !

- Jessica wychodzi -

F:Czyli że jesteś moją dziewczyną - mówi ledwo przez uśmiech -
N:Jak weźmiesz mnie na spacer ... - uśmiecha się -
F:Choć - bierze NInę za rękę -

- Hol -

A:ooo .. znowu jesteście razem !
P:To takie słodkie że chce mi się wymiotować !
E:Yaker ! - woła z salonu -
P:Już idę cukiereczku !
Al:Kosmici !!!
P:Co ??
Al:ZAchowujecie się tak słodko ze chce mi się wymiotować !
W:ALFIE !
Al:No co ! Fabian to na pewno kosmita !
F:Nie obrażaj !
Al:No co ! Albo ty albo Nina a Nina nie ma objawów !
N:Too ..... są jakieś ... objawy ?
F:CHyba mu nie wierzysz ? - mówi kpiącym głosem -
Al:Tak ! 1.Kujoństwo 2.Podrywanie pięknych dziewczyn 3.Nie zakochanie się w Amber ..
N:Dobra Alfie ! Idziemy !

-wychodzą -

A:ALfie - uderza go w ramie -
Al:No co!
A:ALe c ciebie kosmita !

-Amber idzie do Salony -

Al:Extra !! - mówi szczęśliwy -

-Spacer Niny i Fabiana -

N:W końcu dali nam spokój !
F:Prawda ?
-całują się -
S:Może oni dali wam spokój !
N:Ss..sss...shennnnn...karaa ?
B:Tym razem nam się uda !
N:Bella ? !!
F:co sie stało ?
-FAbian obraca się -
F:aaaaaaa !
B:Piszczysz jak dziewczynka !
N:Nie obrażaj go ! Ty pachniesz jak zombie !
S:Koniec ! Dziecko ! Wróć do nas do Krainy snów !
N:Nie chcę !
B:Weźniemy go -pokazuje na Fabiana - ze sobą !
S:Tam będziecie na zawsze szczęśliwi !
N:Ale !
F:Na zawsze ....
N:Ja nie chce żyć wiecznie w Krainie snów !
F:Będziemy mogli cieszyć się sobą !
N:Bez Sibuny ....
F:Zróbmy to !
N:Chyba oszalałeś !

-pojawia się Sharah -

Sa:Kochanie ! Będziesz z Nami !
N:Ale ... Babcia .... - leci jej łza po policzku -
Sa:Zrób co uważasz ! Uszanuję to !
F:Nino !


CDN.


NIe długo zacznę tak jakby 3 sezon .. To co teraz pisałam był takie 2 sezono coś xD


Od Wtorku piszę nowy sezon ! :)


Ita <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x