niedziela, 3 czerwca 2012

PRZERÓBKI >>> :P + ZMIANA NICKU

hej !

Nie mam na nic siły . Znalazłam przygotowane dla was miesiąc wcześniej przeróbki :















To tyle . Jutro napisze długi scenariusz .. liczę na chociaż 1 komentarz pod tą notką bo robię
bez wiedzy moich rodziców co równa się zagrożeniem szlabanem na komputer ... Rodzice
wiedzą że prowadze bloga ale dla nich ważniejsze jest żebym się uczyła ! A jak będę miała
3 na koniec z MATMY to żegnam komputer na CAŁE WAKACJE !!!!!

Zmieniłam nick na Twetterze na Julietta :* Poland ! . Bardzo wkur*wiło mnie to że taka jedna babka
zmieniła sobie na nick : Julieta ! . Pisałam z moją koleżanką która ma taki nick a ta małpa (
jakaś babka nie będę wymieniać ... ) zminiła sobie na Julieta ! Zabije ją ! ;*

Julietta :* Poland !

czyli

Ita<3

2 komentarze:

  1. Faajne przeróbki :)
    Czekam na scenariusz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeróbki są super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Czekam na scenariusz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x