niedziela, 24 czerwca 2012

It's just a dream ... real but a dream! / by Ita

Hej !

Tak jak mówiłam wczoraj notki nie było . Dzisiaj będzie scenariusz . Co do mojego drugiego bloga to jak na razie tę sprawę na dzień dzisiejszy odsuwam . Dlaczego ? Bo chcę skupić się na tym blogu . Dużo kosztowało mnie pisanie tutaj i zrobienie tego bloga . Z tego co zauważyłam to blogi zakładają osoby które
mają problemy w domu , lub osoby które na prawdę interesuję House of Anubis lub co kol wiek . Jeśli chodzi o mnie to nigdy nie myślałam że założę bloga no ale teraz sami widzicie jak to się potoczyło . Ja jestem osobą pół na pół czyli mam trochę problemów w domu i kocham Hoa . Dobra . Bez przeciągania 
Scenaruszo - coś o nazwie It's just a dream .. real but a dream czyli To tylko sen ... realny, ale sen! 

F:Nino ? Coś się dzieje .
N:Nie .. - po chwili - może .
F:Powiesz mi ?
N:TO nic poważnego .
F:NIno ...

- z holu , Amber -

A:No choć cie wreście !

N:Idziemy ..
F:Ale  ....... NIno !
N:O choć !

-Salon -

P:I co . 
F:NIe dużo się zmieniło .. 
A:A konkretnie ?
N:Przeczytam .
1. Amber M. Alfie L. Patricia W.
2.Nina M. Eddie S. Fabian R.
3.
Jerome C. Mara J Joy M.

Jo:Nie nie nie nie ! Fabian jest ze mną w pokoju !
A:Już nie ! Joy . NIe żal mi cię .
Jo:Ughh !

-Pokój Niny , Fabiana i Eddiego -

E:Czyli znowu wracamy do starej kombinacji .
N:Chyba .

>Bądź wybraną . Choćby dla niego . B <

N:B ... jak ... Bella ! 
F:Ale ona jest zła !
N:Widziałam ją dzisiaj !
E:Widziełaś Belle i nic nam nie powiedziałaś ?
N:Myślałam ze to sen !
F:A właśnie ! Mam coś dla ciebie Nino .
N:Dla mnie ?
E:Dla niej 
F:Tak . To taki prezent za to że ze mną wytrzymujesz !
N:Fabian ...
E:Jakie to Prawdziwe !
N:Cicho bądź !

-Fabian wyjmuje pudło i daje Ninie -


F:Otwórz !
-wchodzi AMber -

A:Jutro Bal !
F:Jaki bal ! 
A:Normlany z sukienkami ! NIna ! Musimy ci cos kupić !
N:Dostałam coś od Fabiana . Zobaczymy co /
F:To 10 Sukienek , 5 spódnic i 5 par butów . Zobacz ! 

-Nina otwiera pudło , widzi to -

Sukienki na wesele, Topshop, ok. 300zł
Sukienki na wesele, H&M, 149,90zł
Sukienki na wesele, H&M, 79,90zł
Sukienki na wesele, Mango, 89zł

A:A teraz się przyznaj ! Kto ci pomagał je wybierać !
F: Zobacz spódnice !
spodnica.jpg


 

F:I Buty :



F:I jak ? Podobają się ?
A:Fabian jesteś potworem !
F:Dziękuję Amber !
A:Ale ja mówie na serio ! Popatrz na swoją rękę

-na ręce Fabaina są krystzały -

N:Fabian ?

-łapię moce ninę za ramię -

F: Musimy razem!
N:Ale Fabian! Co ?
-Nina i Fabian udają -


Przepraszam za zdjęciowy scenariusz ale chciałam wam wszystko pokazać .

Pytanie do was .

CZy dodawać ( ale nie tak dużo ) zdjęcia do scenariuszów ?


Liczę na was !!!



Pozdrawiam ! xx


Ita<3



4 komentarze:

  1. tak dodaj zdjęcia!!!! Plisss daj więcej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny scenariusz <3
    Dodawaj zdjęcia ;* Fajne urozmaicenie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z komkami powyżej ;D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x