środa, 4 lipca 2012

Obsada moich scenariuszy / by CaRoLiNe


Hejka !

Ścięłam włosy !JNie mogę w to uwierzyć .Może zrobię kiedyś sb zdjęcie i pokażę się wam w nowej ' odsłonie ' .Ale na początek podam aktualną obsadę moich scenariuszy .




Nina Marie Martin

Niezwykła osiemnastolatka .Do domu Anubisa na pewno nie trafiła przez pomyłkę .Trafiała do niego w każdym wcieleniu .Nie wierzysz ?Lepiej uwierz szybko bo ta dziewczyna jest jedną z pięciu Bogiń Zagłady i potrafi narozrabiać .Ostatni jej wybryk ?Osłabiając przyjaciółkę wysłała na zgubę ją i Fabiana .To nie było fair ...





Fabian Andrew Rutter


Mądry jednak nie przewidział zdrady   dziewczyny i kolegi .Posiada moce o których może pomażyć każdy bóg .Dom Anubisa to jedyne miejsce w którym czuje się bezpiecznie .W przyszłości dowiemy się o nim więcej .Ma wiele tajemnic .Można go zranić ?Nie .Chyba że nazywasz się Emma Rutter .





Amber Elliott Millington

Jedna z pięciu Bogiń Zagłady .Jeszcze nie wie o swoich mocach .Kocha Ninę jak siostrę ale coraz bardziej w nią wątpi .Twierdzi że ludzie się nie zmieniają i Nina musiała taka być już dawniej .  Jest bardzo zżyta ze swoją kuzynką którą niedługo poznamy i są bardzo podobne .Ale Amy może coś ukrywać ...






Patricia Jade Williamson

Bogini/Wiedźma .Jest jedną z najpotężniejszych .W Ciemnej Swerze poznaje Yasmin która pomoże jej odnaleźć zagubionego przyjaciela i drogę powrotną . Fabian jest gdzieś głębiej i ona to wie .Nie przewiduje jednak że Eddie i Nina na nich nie czekają .Cały czas komunikuje się z Marą .Zdaje relacje .





Joy Bliss Mercer

Jest na zabój zakochana w Fabianie . Nie traktuje Niny jak przeciwniczki .Traktuje ją jak kogoś nic nie wartego .Cóż ... Jej poglądy mogą wyjść na jaw i zostać zaakceptowane ?Jeszcze pomyśle .Jej zaletą jest to że potrafi zadbać o przyjaciół i podać im rękę w każdej chwili .No ...Może z wyjątkiem Niny Martin .:/





Mara Kim Jaffray

Każdy myśli o niej jak o kimś kto wie wszystko .Ale mimo tego Mara zapomina kim naprawdę jest .Wie o wiele wiele więcej .Potrafi zabić kogoś jednym ruchem palca .Psssttt ...Wiedźma wie tylko to że Patricia prubuje ją uświadomić i pokazać jej to kim jest .



 
 
Eddison Matthew Miller

Chłopak Wybranej i za razem  jej Osirion .Idealna para .Ale tak sądzą tylko oni .To jego wina .To on namówił Nine na posłanie przyjaciół w otchłań bo byli innego zdania .Kłamca .Kretyn.Dupek .




Mick Paul Campbell

Zakochany w Marze .Przyjaciel Fabiana .Nic nie wie .





Jerome Michael Clark

Nie tylko Mick o niczym nie wie .Ale Jerome coś podejżewa i nie spocznie póki tajemnica Sibuny nie wpadnie w jego ręce .





Alfred Lewis

Należy do Sibuny i jest zakochany w Amber .Niestety Amy to zmieni , a Amber zostanie odżucona .

Amy Ana Millington

Ukochana kuzynka Amber .Niestety zniszczy Amfie .Nic nie czuje do Alfiego .Po prostu  się chłopak zadużył bez wzajemności .Amy spróbuje zamknąć Alfiego i Amber doprowadzając do zgody i powrotu Amfie .
Emma Sara Rutter

Jedyne rodzeństwo Fabiana i jego bliźniaczka .Ona jedna posiada lekarstwo na jego tajemniczą chorobę zwaną ... przemianą .
Yasmin Canning


Wiedźma strzeżąca Ciemnej Sfery .Pomoże Patrici i Fabianowi wydostać się z niej .


Przeoczyłam kogoś .Podoba wam się ?Starannie dobrałam postaci i wcale nie pisałam że Yasmin jest młoda .

Pa pa !
Marta



14 komentarzy:

  1. Super!!! Ale mnie tym nakręciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nO WŁAŚNIE!!! Ale Fabian będzie z Niną, Tak?

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. Głupi Eddie i Nina! Gdybym była na miejscu Fabiana i Patricii, to bym im nie wybaczyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S.2 Alfie ma na drugie imię Marmaduke (czy jakoś tak się to pisze), bo w którymś odcinku 1. serii to było ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Fabina znów będzie razem!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę wam zdradzić tylko tyle że :

    1.Nie wybaczą im .Nikt im nie wybaczy tego że ich tam wysłali .
    2.Pomyślę o zejściu Fabiny ale to byłoby nie fair .
    3.Och...Sama wstawiałam imiona więc nie trzymajmy się tego .:)
    4.Podobają się wam nowe twarze w scenariuszach ?Nikt więcej w 3 sezonie nie dojdzie .

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko ok. tylko.... JA CHCĘ FABINY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chce Fabiny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja już zaczynam wątpić w Fabinę... Oczywiście w scenariuszach CaRoLiNe. I tak, podbają mi się nowe twarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam nic do scenariuszy tylko po prostu wszyscy chcą rozdzielić Fabine na blogach!!(chlip,chlip)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też nic do nich nie mam. ja poprostu jestem wielką fanką Fabiny.
    jak chcesz poczytać scenariusze w których fabina się nie rozpadła wejdź w mój profil tam są moje blogi ze scenariuszami

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie lubię rozpadów Fabiny, wprost nie cierpię, ale Nina i Eddie potężnie mnie zdenerwowali. Tak zdradzić przyjaciół, którzy są ich drugimi połówkami! Grrrrrrr.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x