poniedziałek, 4 czerwca 2012

Scenariusz Nenny:* cz.23

Hey !Moje życie nie ma sensu .Żart .Och ...Ono jest idealne w każdym procęcie .A wasze ?Mam z Itą zorganizować jakiś konkurs ?Graficzny , pisemny na wyobrażnie ?Propozycje w komętarzach .

salon

Al:Amber...
A:Nie Alfie .
Al:Pocałowałaś mnię .
A:W policzek .
P:Amber zgódź się bo uszy mi pękną .
N,M,F:Mi też .
A:No...Dobrze.Ale musisz zaliczyć test .
Al:Jaki test ?
Mi:Powodzenia stary .< śmiech >
A:< podaje Alfiemu zeszyt >Przeczytaj od deski do deski .Mam drugi .


pokój Alfiego i Jeroma

< Alfie czyta przewodnik od Amber >

Mój chłopak musi -


-dawać mi prezęty
-mieć czym jeżdzić
-umieć mnię zaskoczyć | mam nie zemdleć |
-musi być niezłym ciachem
-musi wylądować na okładce 
-musi być dla mnie wymarzonym kolesiem


Ma mieć :

-styl
-średnią powyżej 4.0
-kasę | i wydawać ją na mnie |


Najważniejsze :

Musi być dla mnie drugą najlepszą przyjaciółką !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Je:Nie dasz rady .
Al:Dam !Jeszcze spadną ci gacie !
Je:< poprawia pasek >Nie .Nie spadną .

strych

< Nina i Fabian chowają elemęty za drugą ruchomą ścianą >
F:Nie poszło nam za łatwo ?
N:Hmmm ?
F:Victor , Rufus  ...Wiedzą że mamy elementy Ankh .I się tym nie przejmują ?   \
N:Faktycznie ...Dziwne .Ale nie przejmujmy się tym .Ważne że możemy odpocząć .< uśmiech >
F:< całuję ją >
< wchodzi Amber >
A:Wreszcie ...
N,F:Amber !
A:No co ?Nie mogłam się doczekać !
F:Zajmij się swoim chłopakiem .Słyszałem że coś dla ciebie planuje .
A:O nie ...
N,F:< śmiech >To slodkie .I takie romantyczne .< głosem Amber >
A:Jesteście wredni .
N,F:<śmiech>Wiemy .
V:Kto tam jest ?!?!
N:Victor .
A:I co teraz ?
F:Za ruchomą ścianę !
< Nina otwiera wisiorem ściankę i wchodzą za nią , Victor wchodzi na strych >
V:Wyjdź z ukrycia !
< ciszqa>
V:Wstrętne bachory ...< krąży przez chwilkę po strychu >
< wychodzi >
N:Poszedł .
< wychodzą zza ściany >


korytarz na górze

< Amber,Nina i Fabian zchodzą ze strychu , widzą Patricię >
P:Masz kłopoty Fabian .
F:Dlaczego ?
P:Victor stoi przy drzwiach na schody .Nie wyjdziesz .
F:O nie ...
A:To masz kłopot .Pa !< wchodzi do pokoju jej i Mary >
P:Możesz dzisiaj spać u mnie i Niny .
F:Dzięki .
< idą do ich pokoju >
P:< podaje mu dwa koce i dwie poduszki >Dobranoc .
N,F:Dobranoc ?


rano - pokój Patrici i Niny

< wchodzi Amber i budzi całą trójkę >
N,F,P:Dzisiaj sobota ...Jeszcze pięć minut ...
< Amber dudni w patelnię >
A:Jest piąta rano .Fabian musi jeszcze prześlizgnąć do pokoju , Patricia pomalować , a Nina ogólnie przejdzie metamorfozę .Przyjeżdża Nathan .Jej były .
N:< podnosi się >Zartujesz .Tak ?
A:Mowię całkiem serio ...
N:To mam przechlapane .


C.D.N


Pisać komcie bo was znajdę !

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x