piątek, 14 grudnia 2012

Scenariusz ;) + EDIT* Zdjęcia/ by Ita

                   
                                                                            Siemaa ! x
Wyobrażacie sobie to że nie poszłam do szkoły ? Na serioo .. normalnie modliłam się i moje modły zostały wysłuchane ;) Oglądał ktoś wczoraj Titanica ? Ciekawe jaki debil wymyślił by podzielić to na 2 części .. -,- Brawo geniuszu ! Chciałam wam tylko powiedzieć że jeśli chodzi o wulgaryzmy to NIE będą one używane w co drugim zdaniu tylko tak jak mówię ,w wyjątkowych sytuacjach ..  niektóre sytuacje da się tylko opisać tym .. zawsze mogę używać ich po angielsku żeby nie było :D . Dobra muszę posprzątać chusteczki obok mnie bo cała zalałam się łzami oglądając Titanica ale całego na necie .. poczekajcie chwilkę xD ..Woow 15 chusteczek xD  chyba mój rekord ;D Dobra koniec paplania ... This is ...  coś xD :


N:Ała ! Fabian ! Puść mnie ! Oszalałeś ?
F:Ja oszalałem ? ja ? Słuchaj mnie ! Masz się mnie słuchać ! Bez względu na to czy ci się podoba czy nie ?
A:Woow .. Fabian albo masz okres albo jesteś w ciąży ..
F:Śmieszne wiesz ..
A:Myślisz że jesteś fajny ? masz rację ! MYŚLISZ !
F:Lepiej się od was odsune bo głupota jest zaraźliwa .
N:Jak miło że chcesz mnie nią zarazić ..
A:Dobra Fabian wynocha z tond !
F:Moja mama zawsze mówiła żeby pomagać głupszym , więc jak mogę ci pomóc ?
A:Wychodząc z tond i nigdy się nie odzywać ..
N:Fabian .. co się z tobą dzieje ?

-Fabian popatrzył na Ninę , w jego oczach pojawiły się łzy -

N:Powiedz ..
F:Jestem chory ...



- I właśnie w tym momencie Nina obudziła się ze śpiączki -

N:Gdzie .. gdzie ja jestem ?
F:Pamiętasz jak rozpakowywaliśmy twoje walizki na strychu ?
N:taak .. chyba ..
F:Tedy podeszłaś do szafy , spadło ci coś na głowę i straciłaś przytomność ..
N:Ile to jestem ?
F:Ponad tydzień a dokładnie 9 dni ...
N:Jesteś chory ?
A:tak jest .. na miłość do ciebie ..
N:No ale w tej szafie jest portal ..
A:Em Nin'c ja chyba pójdę na lekarza ..
N:Po co ?
A:A tam .. bo coś ci się chyba w główce poplątało .
N:Amber nic mi nie jest .. Kiedy mogę wyjść ze szpitala ?
F:Na razie musisz odpoczywać ..
A:Emm Fabian , możemy na chwile wyjść ?
F:Jasne ..

-Amber i Fabian wychodzą -

F:Co ?
A:Kiedy powiemy jej że to wszystko o czym mówi sie wydarzyło ?
F:Nie wiem .. nie możemy jej na pewno powiedzieć że włada mną jakiś duch ..
A:ALe Fabian , nie powstrzymasz go ..
F:Będę się uśmiechał .. to pomoże ..
A:Na szczęście ma Amnezje ..
F:To chwilowe .. co zrobimy potem ?


C.D.N


Czyli wszystko się wydarzyło , Nina ma Amnezję bo zemdlała gdy dowiedziała się że Fabianem włada duch i uderzyła się w głowę .. nie pisałam tego w scenariuszu ale to takie wytłumaczenie ;) Dobra wiem że scenariusz wyszedł poplon tany ale no takie życie już ze mną xD Myślę ze tego się nie spodziewaliście choć
wiem że jesteście mądrzy i taka wersje też mogliście sobie wyobrazić .. ZAWSZE JAK MACIE JAKIEŚ
FAJNE POMYSŁY TO PISZCIE JE W KOMENTARZACH . :) Dobra to tyle .. sorry ale dzisiaj bez gifów bo muszę iść leżeć na łożeczkoo :D

Sibuna people ! xx


Ita<3 nbsp="nbsp">

EDIT*


13:47

Właśnie znalazłam nowe zdjęcia promujące 3 sezon House of Anubis .. oto one :


Mina Fabiana , Kta Rush i Jeroma jest dla mnie dziwna xD
Podoba mi się mina : Joy , Patrici , Willow i Mary .
Alfie ładny stuczny uśmiech ..
Eddie wiesz że cię nie lubie xD


   
    Nie wiem jak wy ale dla mnie jedno gorsze od drugiego xD

Popieram osobie która zrobiła tą przeróbkę .. Nie ma to jak słodkie zdjęcie Eddiego i Kt Ruch .. pff
Dla mnie KT Ruch wychodzi okropnie na zdjęciach .. za dużo photo shopu .. a z resztą u innych też
mogli by go oszczędzić .. Tak patrzę na te zdjęcia i nasuwa mi się pytanie .. :

Gdzie do cholery jest AMBER ?

...

Ita<3 nbsp="nbsp">

6 komentarzy:

  1. Świetny. ; * Też oglądalam titanica ale na polsacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Ale.. ja nie lubię Titanica.. Wiem, jestem dziwna :C
    Też Eddiego nie lubię xD
    Wszystko na to wskazuje, że Amber będzie postacią 2-planową, jak nie trzecio. Czasami sobie myślę, że nowa anatgonistka - nauczycielka - będzie miała rolę większą niż Amber -,-. Trzeciego sezonu nie oglądam, to po prostu naciągany, bez sensu badziew :|.
    Aha i zdrowiej szybko, nie zapominając oczywiście o pisaniu dla nas notek xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie ogladam 3.Ale wydaje mi sie że Amber to wgl gdzies wyjedzie.Bo takto by była chociaż na zdjęciach.Jejuuu.Jak patrzę na Eddiego to mi się żygać chce.Jak mogli go tak pobrzydzic??

      Usuń
    2. Taaak, w 2. sezonie był nawet słodki... A teraz? Zrobili z niego takiego "grzezcnego synusia dyrektorka" i strasznie go promują, nawet Nina nie miałam takie rozgłosu. Normalnie żałosne -,-

      Usuń
  3. Ja gdzieś czytałam że Ana (Amber) wyjechała do Los Angeles i jeszcze nie wróciła i dlatego nie ma jej na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspieram cię w chorobie bo i ja choruje. Co do tych min to zgadzam się oprócz Jeroma. Minę ma tajemniczą ale on jest jedną tajemnicą. Zgadzam się też gdzie do cholery jest Amber. TDA zaczyna się psuć...

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x