środa, 20 czerwca 2012

Such a distance can go out for good? cz 2 + Historyjka + Kartka z Pamiętnika / by Ita

Hej !
Skończyłam dzisiaj wcześniej lekcje więc mam czas napisać post . Postanowiłam że będzie on taki ,, Po żądny '' i będzie składał się z Scenariusza , Historyjki i Kartki z PamiętnikaDzisiejszy tytuł scenariusza to :Such a distance can go out for good?  czyli Taki dystans może wyjść na dobre? Pewnie teraz nasuwa się wam pytanie - Dlaczego nie jest tylko krótki scenariusz ? - Powiem tyle ostatnio było mało notek , były 
krótkie no i bez sensu , a poz za tym komentarze zniknęły .. Dobra bo się nie wyrobie !


Scenariusz :


P:Byłam u przyjaciół !
W:Przypominam że ten pokój będzie pani dopiero jutro ! 
P:Wiem !
W:Marsz do łóżka !




-Rano -


Sam:Dzisiaj wyjeżdżamy .
Jc:Będę tęsknił Nino .
N:Będziemy widywać się w szkole ..
Jc:Fabian i tak nie pozwili mi się  nawet z tobą przywitać .
N:Fabian nie będzie mi rozkazywał .
Jc:Pa ! - całuję go w policzek -
N:Pa ...
F:Pa !
Sam:Fabian .. Ja też muszę się z tobą pożegnać .
F:Pa !
Sam : Pa ...

-wchodzi Ana -

An:Wyjeżdżam !
N:Ale jak to ?
An:Dostałam wiadomość od Babci ! Przyjeli mnie do mojej upragnionej szkoły !
N:Gratuluję !
An:Żeganj Nino . Myślę że będziemy mieć kontakt listowy .
N:Na pewno !
-przytulają się -
An:Muszę już iść . Sam , JAck , Chodźcie ..
Jc;Pa ..
Sam:Pa !

-Sam , Jack i Ana wychodzą -

T:Jest nowy zestaw pokoi .
N:Znowu ?
T:Tak , Popatrzcie

Plan Pokoi zrobiony przez Viktora Rodenmara Juniora 

1. Amber M. Alfie L. Patricia W.
2.Nina M. Eddie S. Jerome C.
3.Fabian R. Mara J Joy M.

Jo:Jest ! Jestem w pokoju z Fabianem !
F:Nie można tego zmienić .
T:Idź do Viktora .
F:Nino , pójdziesz ze mną ?
N:Jasne !

-Gabinet Viktora , wchodzi Nina i Fabian -

V:Słucham
F:Mamy pytanie ..
V:Jakie ?
N:Można zmienić kolejności czy jakoś tak w pokojach .
V:A dokładnie ..
F:Że w pokoju numer 3 zamiast Jeroma jestem ja a w pokoju numer 3 zamiast mnie Jerome ,
V:Dobra niech wam będzie . Wydrukujie nowy Plan i powieście go w Salonie ..
F:Dobrze
N:Dziękujemy !

-Wychodzą-

N:Jej dziwne ! Zgodził się !
F:No !

>Jestem z Was dumna . Sarah<

N:Dziękuję !

>Nie trać czujności ! Bądź z Nim do końca ! On umie cię obronić ! Sarah <

B(ella):Witaj wybrana !

Historyjka :


N:Gdzie ja jestem ! Co pan robi !
V:Siedź tu !
N:NIe chce !
V:To pani problem !
N:Ale !
V:Cicho !

-Wchodzi Fabian -

F:Proszę pana ... a co pan robi ! Nino ..
N:Fabian Ratuj !
V:Milczcie oboje !
F:ale !
V:Cisza ! Wchodź do niej ! Już !
F:Nie chce !
V:Już !


Historyjki zawsze są bardzo bardzo krótkie!


Kartka z Pamiętnika Niny na podstawie scenariusza :

    Drogi Pamiętniku !
   
  Tak ! To znów ja ! Nina , Wybrana , Paragon , Nin's ! Jak wolisz :). Dzisiaj wyjechał Jacob . Bardzo go 
kocham ale jako przyjaciela ... ! Kiedyś byliśmy bardzo dobrą i zgarną p;ara , ale on zaczął oglądać się za innymi  . Myślał że ja tego nie widzę aż któregoś dnia , zobaczyłam jak całuję się z Inną ! Na prawdę to było coś okrutno-bolejącego . Kochałam go ale jednocześnie nie nawiedziłam . Potem gdy wyjechałam pojawił się Fabian no i sam wiesz jak to dzisiaj wygląda . Pogodziliśmy się ale nigdy nie będziemy już mieli ze sobą tak dobrych relacji jak teraz .Ale to nie jest powód dlaczego pisze ten pamiętnik . Chodzi o to że zobaczyłam znów Bellę . NIe mogę wiecej pisac bo muszę iść do szpitala . Reszty dowiesz się jutro ! 


                                                                                        Kocham ! Nina <3




Dziękuję za wszystko . Niedługo Konkurss ! ;33 .


Pozdrawiam ! xx


Ita<3

3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x