czwartek, 19 lipca 2012

Notka / by Ita

Hej ,

Znalazłam chwilkę czasu na szybką notkę . Jak wiecie na blogach zaczynają dyskutować kto z Polskich aktorów jest tak jakby a raczej mógłby być odpowiednikiem postaci z House of Anubis . Postawnowiłam
że przedstawie wam kto według mnie powninien być kimś . Jeśli chodzi o scenariusz to myślę że ukarze się jutro . Zaczynamy :

Prawdziwa Nina (gra. Nathalia Ramos ):



Moja Polska Nina :


Według mnie polską Niną powinna być Małgorzata Socha .

Prawdziwy Fabian (gra. Brad Kavanagh):





Mój Polski Fabian :


Według mnie polskim Fabianem powinien być Maciej Zakościelny .


Prawdziwa Amber (Gra.Ana mulvoy ten):



Moja Polska Amber :


Według mnie Polską Amber powinna być Marta Nieradkiewicz .


Prawdziwa Patricia (gra. Jade Ramsey):





Moja Polska Patricia :



Według mnie Polską Patricią powinna być Natasza Urbańska.


Jutro ciąg dalszy i scenariusz .










Pozdrawiam ! xx




Ita<3 

5 komentarzy:

  1. Masz rację co do Aktorów!! I świetna notka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się co do wszystkich, oprócz Patricii.
    +Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezgadzam.się tulko z Fabianem

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Ito, mam małe pytanko, prześle ci je e-mailem, ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok ;) . Jak coś to mój e-mail : itahouseofanubis@interia.pl

      Usuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x