poniedziałek, 28 maja 2012

Rzuciłam w TV poduszką + Scenariusz Nenny:* cz.19

WTH MEN ???!!!


Jestem taka zła że za chwilę wyrzuce telewizor przez okno !Jak oni mogli nam|mi to zrobić ?!?!?!?!Moja mama twierdzi że po prostu to powtórka i wieczorem bd 2 sezon ale ja już nie wytrzymuje !Jak tylko na ekranie zobaczyłam 1 sezon to rzuciłam w niego poduszką !Kto normalny doprowadza mnię do takiego stanu ?!!?!?!?!


Grrrr...


pokój Niny i Patrici


P:Ja chyba ubiorę tą ...Ale pewna nie jestem ...


N:Odjazdowa .Ja może tą .Ale to też nie pewna decyzja ...






P:Niezła .Ciekawe w co wciśnie się książniczka Amberella .
< śmiech >


pokój Amber i Mary

< Amber i Mara szykują się na bal >
A:Mam .Jest za skkkrrrooommmnna



M:Żartujesz sobie ?Jest idealna .
A:A ty co ubierasz ?
M:Emmm...Tą .



A:Niezłe .Jak na ciebie ...
M:Niczego nie słyszałam .


bal


< Fabian i Nina tańczą >
F:Mówiłem ci juś że wyglądasz przepięknie ?
N:Pomyślmy...Tak.Jakieś milion razy .
< śmiech>
N:Coś mi nie pasuje ...
F:Psujesz atmosferę Nino .Od tygodnia to mówisz a nic się nie stało .
N:Ale teraz jest inaczej .Ktoś ...
< gasną światła >
F:Nino ?!
N:Tu jestem ?!
F:Gdzi...
< światło włanczają się >
N:Fabian ?Fabian ??!
A:Nino ?!Gdzie Fabian ?
N:Nie mam pojęcia ...


samochód

< Fabian budzi się , widzi za kierownicą zamaskowaną postać , okok postaci kobietę >
postać:Mamy Wybranego .Ale nie tylko jego ...
kobieta:A kogo jeszcze ?
p:Osiriana Vero .Pierwszy raz w jednym ciele żyją dwaj potomkowie .
Ve:Nie...
p:Możliwe .
Ve:Rufusie to ...
R;Milcz !
< Fabian udaje nieprzytomnego >

szkoła - korytrarz

< Nina i Amber szukają Fabiana >
N:Fabian !
A:Fab's !
NiA:Gdzie jesteś ?!
g:Nie ma go tu .Miłość boli .Prawda , Wybrana ?
N:Gdzie on jest ?
g:Znajdziesz go .Kiedyś ...



I ? Spokojnie .Eddie będzie Osirianem Fabiana .Osirianką Niny będzie ...Nie powiem !:PP

6 komentarzy:

  1. ja rozbiłam szklanke z gorącą herbatą o podłoge gdy zobaczyła pierwszy sezon na ekranie!!!!:( nie moge się uspokoic .Mam nadzieje że o 20 puszcą 2 sezoN. SCENARIUSZ JAK ZWYKLE SUPER KIEDY NASTĘPNY????????????

    OdpowiedzUsuń
  2. scenariusz super !!!! czekam na następny !!!!!!!!!!! A co do premiery to złamałam krzesło:( bo sie za mocno oparłam i je przewróciłam itd. ja jadę do nicka w Polsce bo jestem wściekła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moge jecac z tobą plis

      Usuń
    2. Ja na doczepke .Dzisiaj aż zaczęłam przeklinać i złamałam postanowienie noworoczne przez Nick .Że nie bd przekinać .Branoc !:3

      Usuń
    3. mówić kiedy jeżeli dziś nie puszczą to jadę ostatecznie

      Usuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x