czwartek, 31 maja 2012

frag męt scenariusza + Dlaczego ?

OMG ! Ughh ! i tyle !!


Fragmęt

N:Mówiłam !
F:O co ci chodzi  . ? Nie znam tej dziewczyny !
Ji:Sam do mnie pisałeś ! Patrz !

-Patrzy na tableta -

F:To Brad !
Ji:Brad ? A kto to ?
F:Mój brat bliźniak ! Robi wszystko by rozdzielić mnie i Ninę ...
Ji:Widać sie mu udało ! Możesz być mój ! Ja sobie cb nie odpuszczę ! Wiedz o tym !
N:NA serio jessica ! Na serio ! Znamy sie od piaskownicy a ty  chcesz mi odpić chłopaka ?!?
Ji:Takie życie ! Od teraz jesteś moich chłopakiem !
-bierze fabiana za rękę -

WYTŁUMACZENIE :

Dlaczego nie robię normalnych notek ! ?

1)A wiec tak .. jutro wraca mój brat >.< !!!
2)Przez premierę polską HOA o niczym innym nie myślę i nie mogę skupić się na lekcjach a mam z dawki ,,
3)Nie mam weny
4)Oglądalność bloga spadła
5)Zastanawiam się czy nie odejść
6)Problemy z przyjaciółkami i przyjaciółmi ..



To tyle ...

Ita ...




1 komentarz:

  1. Nie odchodź!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plis ;) O i fajnie zapowiada się scenariusz. Mam nadzieję, że weźmiesz se tego krótkiego komcia do serca ;P

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x