niedziela, 30 września 2012

Basta !

Nie będę się witać , bo to moje oficjalne pożegnanie !Nie kocham już HoA !Nie lubie pisać scenariuszy !Załamałam się !Mam na głowie więcej niż kiedykolwiek .Muszę sobie zniknąć .Usuwam wszystkie blogi .Te o Z kopyta i TdA .Muszę was jednak przeprosić ,


Ita-Ola :


Lubię cię i naprawde ciężko mi tak po prostu .Wyparować ?Może tak to  określe .Koffam twoje mini " dzieła " i na pewno będę je komętować .


Paulina :

Dziękuje ci za wszystko !Mam nadzieje , że ty też nie przestaniesz pisać .Dziękuje , że jako jedna z dwóch moich stałych komętatorek mnie wspierałaś .

Marzenka :

Świetnie piszesz !Twoje komętarze również mnie wspierały .Nawet te zawierające szantarz .:)Dziękuje .

Inni :

Nawet jeśli nie isaliście komętarzy ...Wiem , że czytaliście moje wypociny :)Dziękuje wam za  to ...

Ita :

Jeszcze raz bardzo , ale to bardzo cię przepraszam .



E-mail podaje jeśli macie jakieś pytania : martusia714@op.pl .


Przepraszam ,
Marta

2 komentarze:

  1. What???!! Nie rób tego! Błagam cię! Twoje scenariusze były jednymi z moim ulubionych! Smutno będzie bez ciebie! Poza ty, tak, Marzenka jest znana z szantażu xDDDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Paulą!! Jak możesz nas tak zostawić??? Nie no!! Poryczałam się!!1 To jest nie możliwe!! Nie dopuszczalne!! Takie świetne opowiadani/scenariusze?? I tak zgadza się!1 Jestem znana z szantażu xDD Ale cieszę się z Tego!! Bo większość nie odeszła!!!! I pisze scenariusze xDD Będzie mi ciebie brakować Martuś, ale mam wielką nadzieję, że będziesz odwiedzała nasze blogi :) Pamiętaj o Nas!!!

    Dziękuję, że z nami byłaś i an zawsze będziesz :)
    Marzena

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x