niedziela, 9 czerwca 2013

Opowiadanie [23] ~ by ''Bad Luck''


[ Facet nie jest wart tych wszystkich łez ~ Joy ]


Heej !

Tak ! Piszę a nie powróciłam ! Ale .. Brakowało mi tego ! Muszę zdać
tylko zagrożenie z Niemieckiego i jestem wasza ! xx

*

Nina

-Fabian, weźmiesz ten list dla Amber? - powiedziałam wyciągając w jego stronę zgiętą kartkę.- Oczywiście Nino .. - Jak powiedział tak też zrobił .. Tak .. On jest tu ze mną ! Fabian .. Od czasu kiedy szpital stał się moim drugim mieszkaniem jest tu ze mną codziennie.. Niby nie leżę sama w sali .. Czasami przyjeżdża tu taka dziewczyna.. Jak jej było? em.. Ness? Chyba tak.. A więc Ness jest skrótem od jej prawdziwego- pełnego imienia Agness którego - jak się dowiedziałam- nie lubi. Spojrzałam na krzesło .. Fabian'a już na nim nie było.. byłam tak pogrążona w myślach że nawet nie zauważyłam kiedy wyszedł. Chciałam wziąć moją komórkę z szafki ale, moją całą uwagę zabrał mały świstek kartki. Szybkim ruchem wzięłam karteczkę z szafki i zaczęłam czytać jej zawartość - Pobierzmy się -  pisało na niej. Chwila.. Fabian chce się ożenić ze mną? powtórzę ZE MNĄ? Chorą Niną.. Siedzę tu od miesiąca a jedne co słyszę to to że robią wszystko co w ich mocy i że jeszcze trochę tu pobędę.. Szczerze? Nie sądzę .. daje sobie jeszcze jakiś miesiąc życia.. Czuję się fatalnie.. ale nie powiem im tego.. Nie chcę być na straconej pozycji.. nie raz dawałam sobie radę i teraz też tak będzie. Nie chcę tak tego wszystkiego skończyć i dam rady.. Ale teraz pozostaje mi tylko leżeć w łóżku. eh..

*

Nice

Szłam do Niny znowu z nową torbą ubrań.. Nie ważne że, nie chce mi się prać starych i kupuję nowe. Ok.. Więc teraz wszystko co robię kręci się wokół Niny.. W sumie nie przeszkadza mi to .. jest moją przyjaciółką myślę że to normalne ale, coś mnie gnębi.. myślę że ja i Fabian jej nie wystarczamy.. Staram się jak mogę ale, wiem że nigdy nie za stompie jej Amber.. i czasami przez to chce mi się płakać. Dlaczego? - spytacie. Czasami masz tak że, jesteś najważniejszą osobą dla kogoś - ona dla ciebie też - Znasz historię tej osoby, jedne czego chcesz to jej obecności.. Zrobiłabyś dla tej osoby wszystko, ale masz świadomość że, jej nie wystarczasz że, nie znaczysz dla niej tyle co ona dla ciebie, że nie uszczęśliwiasz jej.. starasz się zmienić ale, to nic nie daje.. w końcu załamujesz się i próbujesz być idealna.. Idealna tylko i wyłącznie dla tej osoby.. ale, musisz sobie uświadomić że, nie jesteś osobą której jej brakuje ..Osoba której jej brakuje to Amber. Jak byłam jeszcze w domu to Fabian przyjechał i dał przeczytać mi list od Niny do Amber.. i wiecie co ? Rozpłakałam się.. Dzisiaj zamierzam z nią szczerze porozmawiać.. I właśnie zrobię to teraz.. Wejdę do tego pokoju i wszystko jej powiem.. wszystko.. Zapukałam do drzwi i weszłam do pokoju przez ich próg. Nina popatrzyła na mnie .. wow.. oderwała wzrok od swojego telefonu .. pół sukcesu .. ok.. Teraz albo nigdy .. - Nino czy ty naprawdę masz mnie za przyjaciółkę ? -

*

Nina

 Nino czy ty naprawdę masz mnie za przyjaciółkę ? - Zadała pytanie Nice. Nie powiem ono naprawdę mnie zaskoczyło. Spojrzałam na nią nie pewnie .. - Dlaczego zadajesz mi takie pytania ? - NINA MISTRZ ODPOWIEDZI, zadaje pytanie odpowiadając na pytanie.. - i tak .. Mam cię za przyjaciółkę - dodałam po chwili. Nice puściła wreście torbę z ubraniami i powiedziała - Dlaczego kłamiesz ? - . Ja ? Kłamię? O co ci chodzi ? - powiedziałam oburzona całą sytuacją . - Kluczowe słowa to : Fabian, Amber,List.. chyba tyle jesteś w stanie wywnioskować.. to boli wiesz... cholernie boli - powiedziała Nice i wyszła ..a ja siedziałam na łóżku będąc w szoku i nie mogąc nic powiedzieć...


*




TAK- następna część opowiadania
TAK- jest do bani
TAK- kocham was
TAK- jebnę jakiegoś słitaśnego gifa na koniec



Twitter- @BadLuckAnywhere

Lot's of love ludziska

BDA xo


5 komentarzy:

  1. super nie jest do bani

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację tak ogromnego talentu. Cudowny jak zawsze! ;** Zapraszam na swojego bloga: fabina-stories-by-wild.blogspot.com na rozmowę z postacią

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mój nowy [8] Odcinek ;)) Skomentujesz ? ;xxxxx
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/06/odcinek-8-dzisiaj-zostajesz-ze-mna-by.html

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x