wtorek, 3 lipca 2012

Scenariusz / by Ita

hej !

Piszę tę notkę na szybko . Jak wiecie na naszym blogu jest czat. Tam wszystko opisuje !
NIe mam czasu na rozpisywanie ..Dzisiaj scenariusz bez tytułu . ;P

Scenariusz:

N:Dziękuję ci Fabian .. Też cię kocham !!

-Nina wybiega do Salonu -

A:Brawo Feb's a teraz proszę idź bawić się dobrze z swoją dziewczyną !
F:Dziękuję ! Choć Joy !
Jo: O kkk !!!!

- w Salonie -

A:Nina ...
E:Nie przejmuj się !
P:Tym bencwałem !
Al:I kosmitą !
J:No właśnie !
M:Nie warto !
N:Dziękuję wam .. idźcie na bal ... ja i tak nie mam z kim iść !

-wchodzi Brad -

B:Czy mówiłaś że nie masz z kim iść na bal ?
N:Może !
B:To zbieraj się księżniczko bo książę już czeka ..
N:Ale moja sukienka jest cała czarna z łez .. a mój makijaż !
A:Brad ! Ty czekasz z Alfiem na mnie i na Ninę . Eddie , Patricia wy idźcie na bal i szpiegujcie Naszą ukochaną parę o nazwie ,, Jabian ''.Jerome , Mara wy idźcie na bal i kręćcie się koło nich i zagadujcie .
Ok ?
W:Ok !
N;Ale ja nie mam sukienki !
A:Ty chyba żartujesz ! Masz tyle sukienek u góry ! Choć !

- 15 minut później -
Zchodzi Amber w nowej sukience i Nina w nowej sukience

Nina wygląda tak :


Amber wyglada tak :


Al:Czy to nie jedna z sukienek Niny ?
A:No ! Ale nie mów nikomu !
B:Czas na bal !

-Bal , Fabian widzi Barda i Ninę wchodzących razem -

B:Hej Braciszku !



Dobra kończę ! ;||

Teraz będe scenariusze do bani ale na prawdę robie co mogę !


MAM SZLABAN NA KOMPUTER !


Powód nie dodawania notek .. z w dodatku problemy sercowe ..


Kończę !

Aha ! Dziewczyna Brada Kavanagh'a ( Serialowego Fabiana ) nie jaka Samantha Dorrance odpisała mi na twitter'ze !!


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Podoba wam się nowy wygląd ? ;))


Pozdrawiam ! xx


Ita<3

3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x