czwartek, 17 maja 2012

Wielka Small Notka ;) ,Edit* - Wyniki Akiet

Hejj !!


A więc dzisiaj czwartek czyli : Small notka ale że wczoraj nie było notki a we wtorek była krótka więc dzisiaj na piszę Wielką Small notkę . Dzisiaj wyjątkowo napiszę w niej jeszcze Historyjkę ;)
Przypominam grafik :


Poniedziałek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka .-
Wtorek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka ,-
Środa - Photo Notka czyli - Same przeróbki + Scenariusz
Czwartek - Small Notka czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika- Dzisiaj Wyjątkowo z Historyjką . =)
Piątek - Big notka - czyli  ScenariuszMariczki  , Kartka z pamiętnika , historyjka i przeróbka -
Sobota:Big notka - czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka i przeróbka -
Niedziela :Note the read czyli  - Scenariusz Mariczki , Kartka z pamiętnika , historyjka 


Bez przeciągania Scenariusz 33 :


V:Mogłem się tego domyślić ! ...
A:Czy pan powiedział że będziemy umierać jeden po jednym ?
V:Tak księżniczko Milington ! A ty będziesz trzecia !
F:Trzecia ? To kto będzie drugi ?
V:Zgaduj !
F:Ja ?
V:Bingo panie Rutter !
F:A kto pierwszy ?
V:Wybrana !
P:A kto czwarty ?
V:Swett !
E:szósty ?
V: Nasza ukochana Panna Wiliamson !
P:Tylko nie takim tonem !
V:Milcz młoda damo ! Chyba ze chcesz poszorować nasze łazienki swoją .. nie szczoteczką Ruttera !
P:Dzikuję za to wspaniałą propozycję ale niestety muszę odmówić !
V:A jaki jest powód Pani odmowy ?
P:Otóż widzi pan wolę słuchać kawałów Alfiego !
Al:Trixi nie przesadzaj !
V:Milcz numerze siódmy  !
Al:Taa ? A kto jest ósmym ? Skoro Nina była pierwszym , Fabian drugim , Amb's trzecia , czwarty Eddie piąta Patricia , szósty ja to co ósmy Jerome ? dziewiąta Mara ? Dziesiąty Mick ? 
V:Tak !
E:Alfie ! Jesteś kosmitą !
Al:Wypraszam sobie !
V:Marsz do łóżek ! I to już !


-wszyscy wychodzą -


-Sen Fabiana -


F:Nina !
N:Fabian !
F:CO ty tu robisz !
N:Będę mogła cię widywać do dziennie w nocy . I w dzień !
F:CZyli ze w nocy będzie tak jak przed kiedyś ? W nocy rozumiem ale w dzień ?
N:Tak ? Jestem duchem ! Mogę się wam pokazać i natychmiastowo zniknąć jak ktoś będzie szedł ! Będę wśród was !
F:A reszta !
A:Nina !!!
E:Nina ... - przestraszonym głosem -
P:Nina !
Al:Dziewczyna kosmity ... znaczy .. NINA !!!
A:Co ty tu robisz ?
N:To że umarłam nie znaczy że odeszłam ! Jestem duchem ! Będę z wami cały czas ... tylko w innej postaci 
E:Nie długo i my będziemy w tej postaci ?
N:Przepraszm ale coś mnie ominęło ?
E:Będziemy umierać jeden po jednym !!
N:Ale .. ale ? Jak to ? Przecież umarłam .. 
Al:NIe chodziło jej o twoje życie tylko o nasze wszystkie życia !!!
N:Już rano , budźcie się ! DO jutro lub do potem pa !!
-Fabian całuję Ninę -
F:Pa ! 


- w szkole , pojawia się Nina -


F:Aaaa !
N:Fabian to ja !
F:-krzyczy- NIna ! znaczy - szeptem - NIna !!
S:NIe tylko NIna !




Dobra ! Mam gorączkę wiec nie mogę długo pisać ;)  .. 


Dobra teraz ja zwykle bardzo bardzo  historyjka :


N:Ssssarah ? Fabian czy ja mam omamy ?
F:Dziwne ! Ja też ją widzę !
Sa(rah):NIe macie omamów ! Nino ! Walcz ! Wybranej nic sie na stanie bo ... -znika -
N:Bo ?


-wchodzi Amber -


A:bo ?
N:Bo .. Bardzo lubię ciasto a Fabian mi go nie przyniósł ; <
A:Fabian ?
F:Już idę po twje ulubione czekladowe ? Ciasto !
A:Truskawkowe !
F:Ide !!!!


- wychodzi -


A:Nina !
N:Amber !
A:Dlaczego nie powiedziałaś mi ze jesteś chora ?




Dobra teraz karta z pamiętnika Patrici na podstawie scenariusza ;)


Drogi Pamiętniku !


  Nina .. ona .. życie ! Ale duchowo ! to nie sam owite ! Po prostu ... to było dla mnie takie doznanie znów ją zobaczyć ! Na prawdę stęskniłam się za nią ! Byłam na początku dla niej wredna i żałuje tego bardzo z całego serca ! Ale czasu ie cofnę ... Muszę zastanowić się nad tym . Ale zaczynam martwić się Eddim . Od śmierci Niny zmienił się .. jest taki Delikaty z uczuciami do mnie ... Powiedział mi że dalej nie może się ocknąć z tego co zrobił .. przyznał się mi że pocałował ją ale dla tego że jego emocje były tak zmieszne , było mu tak przykro że widzi ją ostatni raz ... ale widać będzie ona dalej wśród żywych w inny spodób .




Muszę zapytać się Amber ... Ale o co ? O wszytko !! 




                                                                         <3 Yaker .




To tyle może popołudniu jeszcze coś napisze ale nie obiecuję ! 




Ita<3  


Edit*


Wyniki ankiet :


 Dodaje już nowe ankiety xD




Ita <3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x