czwartek, 24 maja 2012

Small Notka

Hej !

Przepraszam że wczoraj nie było notki ale muszę zdawać między innymi z Matmy i Polaka bo mam zagrożenie .. Bardzo bardzo przepraszam .. :/ Oto Grafik :

Poniedziałek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka .-
Wtorek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka ,-
Środa - Photo Notka czyli - Same przeróbki + Scenariusz
Czwartek - Small Notka czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika- 
Piątek - Big notka - czyli  ScenariuszMariczki  , Kartka z pamiętnika , historyjka i przeróbka -
Sobota:Big notka - czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka i przeróbka -
Niedziela :Note the read czyli  - Scenariusz Mariczki , Kartka z pamiętnika , historyjka 




Dobraa ! Na początek scenariusz 37  :




-Nina się budzi -


F:Nina !
E:Przepraszam ... ja ja ! Nie chciałem !
N:MAsz szczęście że uderzyłeś mnie !
E:ęęę ?
N:Bo gdybyś uderzył Fabian to dostałbyś ode mnie a to boli . prawda Jerome ?
J:No ... nie martw się ! Eddie już za to dostał !
N:Dziękujee .. Fabian ...
F:Nina ...
A:Fabian I Nina ?
M:No weźcie !
F i N : ok !
A:aaaaa ! Fabina powróciła ! A tobie Joy nie mam nic do powiedzenia ! 
N:Amber ..
A:Ninaaa !
F:Nina ! Pójdziemy na spacer ?
N:Jasne !
Jo:yy Fabian ... pamiętasz to my mieliśmy iść dzisiaj na spacer ... 
F:Nie !
N:Nie szkodzi ... 
J:Nino .. może my pójdziemy na spacer !
N:Chętnie !
F:Ale ...
A:No co ! Ty idziesz z Joy ! Chyba nie przeszkadza ci że Nina idzie z Jeromem !
F: A skąd ! - sarkazmem -
J:Idziesz ?
N:JAsne !


-Nina i Jerome wychodzą -


A:DObra ! Teraz możemy isć ich śledzić ! Fabian choć !
Jo:Ale nasz spacer !
A:o .. przykro mi !
Jo:Fabian !
A:paaa !


-Amber ciagnie Fabiana za pole i sledzą razem Jeroma i Ninę -


J:Nino .. dlaczego nie jesteśmy razem ?
N:NIe możemy ! Kocham Fabiana !
J:Ale ja cb kocham ! Tak dobrze było nam razem w Ameryce !
N:ALe to było kiedyś !
J:KOcham cię !
N:Nie kocham cię !
J:ALe ja cb kocham !
N:Ale ja cb nie kocham !
J:Nino wróć do mnie !
N:Wiesz że kocham Fabiana !
J:Będę czekał !
N:To się nie doczekasz !
J:Ale i tak będę czekał !
N:Jak sobie chcesz !
 -Jerome prawie całuje Ninę , ta go odpycha -


-w tym samym czasie , w krzach chowają się Amb's i Fabian -


F:Jak zaraz mu przywale !
A: Uspokój się !




N:Jerome ! Przestań !
J:Nino .. Wróc do mnie !
N:Nie !
-Jerome łapie ją za nadgarstki -
N:Dostaw mnie !


-krzaki -


F:Amber ! póść mnie !
A:DOstań!
F:A jak jej cos zrobi ?
A:NIc jej nie zrobi !


J:Kocham cię ! -całuję ją w policzek -
N:Jesteś szalony - daje mu z liścia -


-Nina ucieka do domu , przed nią biegnie Amber i Fabian , jako pierwsi są w domu Anubisa , Nina wbiega zapłakana do domu -


N:Fabian ...
F:Nina ! CO sie stało !
N:on on ..  je .. jerome mnie złapał za ... za .. nadgarstki .. pocałował .. nie chciał póścić ... chciał albym .abym ..aaa.. bym z nim była ! ,, Fa.. Fabin.. Fabian .. kocham tylko ciebię ! przepraszam!
F:-przytula Ninę - Ninuś ! Nic sie nie stało ! Uspokój się ! zaraz z nim pogadamy ! CZy ty masz siniaki na rękach ?
N:Chyba .. bardzo mnie to boli ...


-wbiega Jerome -


J:Będziesz tylko moja ! -bierze ja z objęć Fabiana -


F:DOstaw ją !
N:NA pomoc !!!
J:Ona będzie moja ! -całuję ją -
N:Fabian !
V:A co za dramat się tu rozgrywa ! Clark puść Martin ! Rutter weź Martin do pokoju ! Zaraz do was przyjdę ! A ty Clark  - daje mu szczoteczkę - chcę ujrzeć własne spojrzenie w toaletach ! 


i Kartka z pamiętnika Jeroma


       Drogi Pamiętniku !


Dzisiaj był dla mnie cudny dzień ! W końcu przywaliłem Eddiemu ! Jaka ulga ! Byłem z Niną na spacerze i no emocje mnie poniosły .. może teraz zastanawiasz się o co mi chodzi . Spokojnie ! Zaraz ci wytłumaczę ! Ja i Nina to dawna para ! Chodziliśmy z sobą jak mieliśmy 13 lat ... To była prawdziwa miłość ! Ale ja w wieku 1 lat wyjechałem do domu Anubisa ... poznałem Marę .. Nina zerwała ze mną gdy dowiedziała się za mam kogoś nowego .. ona też miała . Nazywał się Brad Rutter . Później okazało się że to brat bliźniak Fabiana .. Potem dowiedziałem się że ona przyjeżdża do domu Anubisa ! Byłem taki szczęśliwy ale ona zakochała się w Fabianie .. Zerwała z Bradem .. I są razem ! Wolałbym żeby chłodziła z Bradem .. No ale trudno .. Idę do MAry ! 




To tyle !


Wysłałam list do Nat RAmos xD Ciekawe czy mi odpisze ;) ..






Ita <3 


Czyli 


Alec love hoa pl ;3






2 komentarze:

  1. Super!!!!!!!!!!!!Kiedy następny?!!!!!!!!!TEn scenariusz jest superrrrrrrrrrr i jeszcze raz ssuuuuuuupppeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x