piątek, 4 maja 2012

Scenariusz 28 + Ceep Calm Gify

Na szybko !

A:Nina ?
S(henkara)w c(iele) N(iny): Niny już nie ma !
F:-łapie ją za ramona- co jej zrobiłaś !
SwcN:Nic bolesnego ... Jest w krainie snów ... Nic złego jej się nie dzieje ! Jeszcze !
A:Jeszcze ?!?
SwcN:Jeszcze !!!!!
F: Nina Nina obudź się !!! Nina !

-wchodzi Doctor Cramp-

DC:Fabian co ty wyprawiasz ??
F:Ona jest w jej ciele !!!
DC:Kto ?
A,F:Shenkara !!!
DC:Shenkara ?? Musimy szybko zawiadomić Viktora !!
A:Po co ?
DC:Wybrana nie może umrzeć !!!!
F:to to .. ona może umrzeć ?!?
DC:Jest w kraine snów ! To tam wybrana tracie po woli moc aż ..
A:AŻ ????
DC:Aż umiera ...
F:Musimy ją z tam tond uratować !
DC:Potrzbny nam wybrany !
F:Po co ?
DC:Znasz go ?
F:To ja !!!!
DC:Musisz pocałować wybraną ! A ona wtedy się obudzi .
F:Nie ma sprawy ! To moja dziewczyna !
DC:Przepraszam , pomyliłem się potrzeby nam Osarian .
A:Osarian ? uuu ...
F:To Eddie ...
DC:Dzownie po niego !!

- Eddie i Patricia przyjeżdżają -

E:o co chodzi !
DC:Musisz ją pocałować !
P:Że co ?
DC:To jedyny sposób alby ona nie umarła ..
E:PAtricia ..
P:Rób to !
E:Robie to tylko dla tego zeby ona nie umarła . Fabian ! Patricia ! i Amber !

-całuje NIne , NIna się budzi -

N:Eddie ! CO ty wyprawiasz  ! Ja mam chłopaka ! Ty masz dziewczynę !
DC:to było konieczne żebyś się obudziła !
N:Aha nie wiedziałam , przepraszam ..
E: Spoko , Ale nie mów że ci się nie podobało ? - uśmiech typu -,, ;D ''  -
P:Eddie !
E:No co żarty sobie robie !

-pojawia się Shekara -

S: Wybrana , Wybrany i Osarian razem .. Jakie to słodkie !
F:Czego od nas chcesz ???
S:Waszych dusz !
-NIna wstaje -
N:Nigdy !
-Shenkara trafia Ninę -
F:NIna !!!
E:nie nie nie !!!
A:CO my teraz zrobimy !
-Shenkara trafia Eddiego -
P:eddie !!
F:to sie nie dzieje !!
-Shenkara trafie Fabiana -
S:to koniec !!


C.D.N

Jutro !

Znalazłam super gify ! Nigdzie ich nie widziałam i mam nadzieje że nie zobaczę !!!





i takie Jeszce :










Gify pochodzą z : http://mystarwilltrulyshine.tumblr.com/

Gdyby jednak ktoś chciał dać to na swojego bloga to niech napisze w komentarzu ;)


Ita <3

1 komentarz:

  1. OMG! Na takim momencie! Zaraz ja ci za to zabiorę duszę!! ;D Czekam na kolejny. :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x