sobota, 5 maja 2012

Scenariusz Mariczki + Gify

BOLI KOLANO ;< . 

Jo. Co jest?
Ma. Jerome właśnie zaprosił mnie na randke!
P. Super. Prawda Joy?
Jo. Tak. Kolejna parka zakochanych (uśmiecha się sztucznie i wychodzi z pokoju)
<Przed obiadem>
T. Chodźcie tu wszyscy!
(wszyscy wchodzą do jadalni.
T. Dziś wieczorem przyjedzie nowy uczeń - Eddie. Bądźcie dla niego mili, dobrze?
W. Tak!
T. Ok. A teraz obiad.
<Wieczór>
E. Wchodzi.
N. Cześć. Ty pewnie jesteś Eddie?
E. Tak. A ty?
N. Nina. Chodź, przedstawie ci reszte.
(wchodzą do jadalni, wszyscy już jedzą kolacje)
N. Ok. Więc to są Amber, Alfie, Patricia, Joy, Jerome, Mara i Fabian. A tam w kuchni to Trudy. Robi najlepszą szarlotke na świecie.
E. Fajnie. Yyy... Cześć jestem Eddie...
W. Hej/Cześć.
V. (wchodzi) Będziesz mieszkał w pokoju z Rutterem, i nie daj się wciągnąć durne gierki jego i Martin. Jasne?
E. Jasne.  (Victor wychodzi) Jasne, że nie. A po drugie która to Martin.
N. Ja?
E. W twoje gierki z chęcią.
N. Za to ja podziękuje. (siada do stołu)
A. Nino, chodź na chwilke.
N. Ok. (wychodzą) O co chodzi?
A. O tego nowego.
N. ???
A. On ci się podoba!
N. Najgorszy nie jest, ale mam chłopaka.
A. Racja. Już się zamykam.
(idą.do jadalni)
Scenariusz cz. 6
N. (szkuje się na randke, wchodzi Eddie)
E. Hej Nino. Może poszłabyś ze mną do kina?
N. Ooo. Sory, nie mogę.
E. A do parku?
N. Nie.
E. A na spacer?
N. Nie.
E. A na obiad?
N. Nie.
E. Na kolacje?
N. Nie.
E. A na... (Nina mu przerywa)
N. Eddie. Ja mam chłopaka.
E. Trzeba było od razu. A kogo?
N. Fabiana.
E. (zły wychodzi)
N. (wychodzi i idzie na miejsce umówionej randki, Anber i Fabian już czekają)
F. Hej. Nino, pięknie wyglądasz.
N. Dzięki (całuje na powitanie)
A. To urocze...
N. i F. (uśmiechają się do Amber)
Af. (dobiego do Amber i klęka przed nią) Sorki za spóźnienie.
A. Alfie. Nie wydurniaj się, wstawaj.
Af. Nie. Amber czy zostaniesz moją dziewczyną.
A. Yyy... Tak, chyba. Tak!!!
N. (szepcze Fabianowi na ucho)
F. Ok. To my zostawimy was samych.
N. i F. (odbiegają i idą do parku)

+ Gify ;) Mam nadzieje że nikt nie skopiuje .. Gdyby ktoś chciał to niech pisze w komentarzu .








Ita<3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x