piątek, 11 maja 2012

Krótka Big Notka ! + dzięki

Hejj

Dzisiaj big nitka czyli : Scenariusz Mariczki , kartka z pamiętnika historyjka i przeróbka .

Na początek scenariusz Mariczki


Dom Anubisa
Nina wpada na Eddiego
N. Sory. Nie zauwarzyłam cię.
E. Ty możesz na mnie wpadać. Płakałaś?!
N. Nie.... Znaczy tak.
E. Co się stało?
N. Fabian mnie rzucił. To nic takiego. A jeśli chodzi o to dzisiejsze kino, to bardzo chętnie.
E. Too o siódmej tutaj.
N. Jasne. ( uśmiecha się przez łzy i idzie do siebie)
18.30 - Nina szykuje się do kina
A.(wchodzi) Hej Nino...... Łał. Super wyglądasz.
N. Dzięki. Wychodzę.
A. Zakład, że Fabian powie ci to samo?
N. Nie. Bo nie idę z nim tylko z Eddiem. (wychodzi)
Mara też już schodz i dziewczyny się spotykają
Ma. Nina? Wow. Niech zgadnę. Wychodzisz z Fabianem?
N. Nie. On mnie rzucił.
Ma. O... Przykro mi.
N. Nie przejmuj się. A ty?
Ma. Z Jeromem... (mówi zawstydzona)
N. Serio! Nogdy bym nie...
Je. Nogdy byś co?
N. A. Nic.
E. Dobra. Chodźmy już do tego kina.
Je. Wy też?
N. Tak.
Ma. To chodźmy razem.
E. Ok. (chwyta Ninę za rękę i wszyscy wychodzą)


teraz bardzo bardzo bardzo krótka historyjka !!


-Fabian wybiega za Amber -


F:AMber ! Nie robisz mi tego !
A:Myślisz że nie jestem do tego zdolna ??
F:Tak ! Przecież chcesz żeby Nina była szczęśliwa !
A:W tej chwili ważne jest jej życie !

-wybiega z walizkami -


F:Amber !!!


-Amber odjeżdża -


F:Jak ona mogła mi to zrobić ??
Mi:Normalnie !
F:Mickk ! Skąd tu ty się wiozłeś ?
Mi:Jadę do Niny tak jak reszta .. ale oni pojechali z Amber wiec jedziemy razem ?
F:Jassnee !!




- Szpital w Miami -


A:Nina !!
N:a a aa aamber ?
A:Tak !
N:Gdzie jest Fabian ..
E:Nie ma tu go !


-cisza -


P:Jak się czujesz ??
N:Dobrze !


-wbiega Fabian i Mick -


F:Nino !!




a teraz kartka z pamiętnika Alfiego !!!




Drogi Pamiętniku


     Tu allffreeeddooo ! nie zgadniesz co a raczej kto mi sie przyśnił ! Nina ! z jakimś kosmitą ! Ale wydaje mi się że to był Fabian .. Ale nie pora na żarty .. Nina jest w szpitalu ! To co Amber zrobiłą było okropne ! Nawet nielojalne ! Jak moze zrobić coś takiego przyjaciółce ?? pff .. dobra Fabian powiedział to wszytsko Ninie ! A ona nie no nie moge ci tego powiedzieć bo to jest zbyt rude do opisania . dowiesz się jutro bo wszyscy czekamy ma koniec jej operacji ! 




                                                                                                       Love UFO Alfie 




Przeróbki :











Przepraszam że taka krótka ale nie mam na nic czasu . Jutro jadę na Wycieczkę klasową do KrK . więc nie wiem czy będzie jutro notka . Ale zorbie teraz cos bardzo nie ładnego ! Jak będę 3 komentarze to jutro notka ! ahahh :P ale jestem nie dobra ! :*


Jeszcze raz dziękuję za 4000 wyświetleń :)


Ita <3




_____________________________________________________________________________________________




KrK-Kraków

3 komentarze:

  1. Super!!!!!!!!!!!!!Uwielbiam ten moment a pamiętnikka Alfiego o tym że śniła mu się Nina z kosmitą.To było nieziemskie:):):):):):?):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. super scenariusz ,historyjka, pamiętnik alfiego mnie rozwalił ,,nie zgadniesz co a raczej kto mi sie przyśnił Nina z jakimś kosmitą Ale wydaje mi się że to był Fabian ,, kocham historyjki opowiadania kartki scanaRIUSZE NA TYM BLOGU !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. POZATYM GRATULUJE 4000 WYSWIETLEN

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x