sobota, 26 maja 2012

Scenariusz Nenny:* cz.17

Hejka !


Mam dzisiaj bardzo mily dzeń .Jak w każdą sobotę .Jutro może pójdę do fryzjera , a dzisiaj były zakupy .Założyłam z przyjaciółkom forum o TdA .Chcecie link ?Zarejstrujecie się ??


strych


< Nina chodzi w kółko >
F:Następny elemęt znajduje się pod żerandolem.Wróc .Szklanymi łzami .Ostatni pod głową Corbiera .
N:Coś jest nie tak jak powinno .
F:Dlaczego ?
N:Wyznaczoną datę znamy , niespotkaliśmy Rufusa i nic nie powiedzieliśmy Victorowi .To zbyt idealne .
F:A może w sam raz ?
N:Może .Po prostu nie wiem co będzie dalej .Kiedy ma wrócić Joy .Victor już wie kto tak naprawdę jest Wybraną .
F:Skąd ?
N:Podłożyłam liśik od " Sary " pod Corbiera .Uznal pewnie , że to znak .
F:Był aż tak głupi ??
< śmiech >


sen Niny


S:Wybrałas Wybranego .Teraz przyjdź do mnie .
N:Do domu starców ?
S:Tak , Nino .Cofnęłaś czas .Nieświadomie .
N:Dlaczego to zrobiłam ?
S:Nawet ja tego nie wiem .Widocznie chciałaś coś naprawić .
N:Może ...


jadalnia - śniadanie

< wchodzą Nina i Amber >
T:Nino jesteś .Pan Sweet prosił żebyś razem z Patricią pomogły Amber w przygotowaniach .
N:Do balu ?
T,A,P:Tak .
N:Kiedy zaczynamy ?
< Amber podaje jej rozpiskę >
N:Wow !
A:To rytułał .Wcześniej pomagała nam Joy .
N:Biedna Joy .


sala gimnastyczna

< Patricia ustawia światła , Amber i Nina wnoszą stoliki i krzesła >
P:Przynajmniej mamy dwa dni wolnego .
A:No ...Niecałe dwa .
N:Co ?W jeden się nie wyrobimy .Mamy dopiero 1/4 .
A:Ja i Mara umiemy to zrobić w jeden dzień .
NiP:< patrzą po sobie >
A:No co ?
< wchodzi Mick >
Mi:Amber ...
A:Spadaj !< wypycha go za drzwi >



Końec .Jadę do babci .Wrocław już sb dzisiaj podaruje i może bd dzisiaj cz.18 .:))

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x