piątek, 25 maja 2012

Scenariusz + Wyniki ankiet

hej !

Nareszcie ! -5 z Polskiego ! Hah ! Mam złą wiadomość . Nie wiem czy jutro dodam notkę bo jutro MAm 50 lecie mojej Babci i Mojego Dziadka . Tak . Ożenili się w dzień Mamy . Miło prawda ? ;) Grafik :
Poniedziałek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka .-
Wtorek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka ,-
Środa - Photo Notka czyli - Same przeróbki + Scenariusz
Czwartek - Small Notka czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika- 
Piątek - Big notka - czyli  Scenariusz Mariczki  , Kartka z pamiętnika , przeróbka -
Sobota:Big notka - czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka i przeróbka -
Niedziela :Note the read czyli  - Scenariusz Mariczki , Kartka z pamiętnika , historyjka 


Mariczka nie przysłała mi swojej następnej części scenariusza więc napisze troszkę dłuższy swój scenariusz bo an nic innego nie mam ochoty ;/ ;) 


- Viktor idzie do pokoju Fabiana , Eddiego -


V:PAnno Martin . Proszę opowiedzieć co się stało ..
N: Ja ... Ja .. Jaa . byłam na .. na .. spacerze z Jeromem .. i on . on .. - rozpłakała się -
F:I on ją pocałował , złapał za nadgarstki przez co ma siniaki !
V: Ma szlaban na 2 miesiące /. Gdyby dalej pani cos robił prosze mi powiedzieć .
N:Dobrze .
V:Aha . PAnie Rutter i Panie Sweet co by panowie powiedzieli na to aby Nina mieszkała w pokoju z tobą i Eddiem . Pannę Wiliamson przeniesiemy do panny Milington .
F:Ja się zgadzam .
E:Ja też .
F:Nina ?
N:Zgadzam się !


-następnego dnia śniadanie -


J:Hej Nino ...
F:Spadaj !
J:Fabian ...
F:Jerome ..
J:Eddie ...
E:Glucie ...
J:Nino .. przepraszam !
N: ...
V:Proszę aby każdy uważnie mnie posłuchał . OD dnia dzisiejszego zmieniamy lokatorów w pokojach . Nie wszyscy będą się zmieniać . Panna NIna będzie mieszkać w pokoju z Fabianem i Eddiem gdyż boi się Jeroma . Panna Wiliamson przeniesie się do Panny Milington . Zrozumiałe ?
W:Tak .




-viktor wychodzi -




A:Co zrobił ci Jerome ?
N:Nie chce o tym mówić ..
J:aaa ., tam pocałowałem ja i nabiłem jej kilka siniaków na nadgarstku . 
M:Że co ? JAk mogłeś ..
J:Nie kręcisz mnie już !
M:Ty nigdy mnie nie kręciłeś !
J:pfff !
M:P:fff !
J:Pffffffffffff !
M:Pfffffffff !
N:CIsza !! Przestancie się pffff - ować ! Dajcie spokój ! 
J:KOcham cie Nino ..
N:Ja cb nie !
F:Idziemy do szkoły ?
N:JAsne !


-wchodzi Sam -


Sam:Hej Fabian ..  To jak idziemy do szkoły ?
F:Idę z Niną ..
Sam:Proszęe ! Chodź dzisaij ze mną ! Z nią chodzisz codziennie !
E:Ja pójdę z Niną ..
Al:I ja też .. Amber , Mara , PAtricia , Joy ... Dadie sobie rady ? On was nie dotknie !
J:Brzydul nie tykam !
A:Spadaj na drzewo orangutanie !
Al:Choć NIn's ..
F:Ale !
Sam:No choć Fabi !
F:Nina ...




-Sam ciagnie go do szkoły , za nimi Idze Nina , Alfie i Eddie a za nimi Amber , PAtricia Joy i Mara a za nimi Jerome  , Fabian co chwile się obraca i patrzy błagającym wzrokiem na Ninę Eddiego i Alfiego - 


Sam:Przestań się obracać !
F:Kocham Ninę ! Boje się ze ten szaleniec coś jej zrobi ..
Sam:Daj spokój !




- Dzwonek lekcje się zaczynają koło Fabian siada Sam , wchodzi reszta mieszkańców domu Anubisa -




Sam : Hej Nina !
N:Hej !
F:Nina usiądziesz ze mną ..
N:Nie dziękuję ... Sam z tobą siedzi !
F:SAm idź !
Sam:To moje miejsce !
F:Nie ! Zawsze siedzę z NIną !
Sam:Od teraz siedzisz ze mną !
F:-wstaje i idzie do Niny , Sam podkłada mu nogę i Fabian przez przypadek upda na Ninę , Ta traci przytomność -


F:Nina !
E:Nina !
A:Nin'sss !


-wchodzi Mrs Andrew -


MrsA:CO sie tu stało ?
A:Sam popchneła Fabiana na Ninę !
MrsA:Ale jaka sam ?
Sam:Ja !
MrsA:Młoda damo ! Pan Sweet nie przyjął cię do szkoły ..
Sam;Ale dlaczego ?
MrsA:Twoi rodzice go o to prosili !
P:Leci jej krew z głowy !
Al:Dzwonicie na pogotowie !
B(Ella )w c(iele) N(Iny): Mam szanse być wybraną !
F:-widziera się na cały głos płacząc i szarpiąc NInę za ramiona - Nina !!


Wyniki Ankiet :






Prace nad banerem trwają ;)


To tyle . Nie mam weny na nic innego ... przepraszam ;>




Ita<3 Alex love hoa Pl ;3













2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x