niedziela, 6 maja 2012

Scenariusz Mariczki

Jutro do szkoły ; < Nic mi się nie chce ; / Jutro napisze mój scenariusz a teraz następny scenariusz Mariczki :

N. (szkuje się na randke, wchodzi Eddie)
E. Hej Nino. Może poszłabyś ze mną do kina?
N. Ooo. Sory, nie mogę.
E. A do parku?
N. Nie.
E. A na spacer?
N. Nie.
E. A na obiad?
N. Nie.
E. Na kolacje?
N. Nie.
E. A na... (Nina mu przerywa)
N. Eddie. Ja mam chłopaka.
E. Trzeba było od razu. A kogo?
N. Fabiana.
E. (zły wychodzi)
N. (wychodzi i idzie na miejsce umówionej randki, Anber i Fabian już czekają)
F. Hej. Nino, pięknie wyglądasz.
N. Dzięki (całuje na powitanie)
A. To urocze...
N. i F. (uśmiechają się do Amber)
Af. (dobiego do Amber i klęka przed nią) Sorki za spóźnienie.
A. Alfie. Nie wydurniaj się, wstawaj.
Af. Nie. Amber czy zostaniesz moją dziewczyną.
A. Yyy... Tak, chyba. Tak!!!
N. (szepcze Fabianowi na ucho)
F. Ok. To my zostawimy was samych. 
N. i F. (odbiegają i idą do parku)


to tyle . 


Pa :D 


Ita<3

1 komentarz:

  1. Ponyłeczka, już go dodawałaś ;D Poza tym miałaś dodać swój 2 dni temu :(

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x