czwartek, 10 maja 2012

Scenariusz Nenny:* cz.9

Ponownie zmieniłam nick .Nie macie mi tego za złe .Jeśli pod tą notką bd 2 komętarzę dodam następny .:)


pustynia

A:Nie wiem czy zauważyliście ...Ale zbiera się na burzę piaskową .
M:Wiemy .Myślę nad postojem .
re:Gdzie ?!< rozglądają się >
M:Tam .< wskazuję piramidę >
Al:Beze mnię .
Je:A chcesz przeżyć ?
Al:To podchwytliwe pytanie ?
J:Nie !Idziesz znami albo nie żyjesz .
Al:No to na co czekacie .Idziemy !


pusta przestrzeń


< myślą jak się wydostać >
N:Masz coś ?
F:Nie .
Nu:Wybrani zawsze coś wymyślą .
F:Nie tym razem .Trixi ...
P:< drga >Fabian .
F:< klęka przy niej >Trixi !Słyszysz mnie ?
P:Kuzynie ?Gdzie jestem ?Kim one są ?
F:Tooo ...Nina i Nut .Wybrana i ...
P:Nut...Jejtem twoją potomkinią .
Nu:Dokładnie .Cieszę się że znów jesteście razem ...
N:Co ?!
Nu:Porozmawiajmy .
< Nina i Nut odchodzą na bok >
Nu:Patricia odpowiedziała na jego wezwanie .Oni są rodzeństwem Nina .Jak ja i Tuti .
N:Tutenchamon i ty to rodzeństwo ?
Nu:Tak
N:To już wiem czemu się tak żrą w domu .
< otwiera się portal | odwracają się i widzą Fabiana i Patricię | Patricia opiera się o niego osłabiona >
g:Znowu razem ...


piramida

A:Nie jestem pewna że to bezpieczne .
M:A co złego może nas tu spotkać ?
A:Nie wiem .Ale tu jest tak jakoś ... mrocznie .
J:Bo to piramida .
M:Gdzie Jerome ?
A:I Alfie ?
J:Ech....


Fajny ?

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x