wtorek, 29 maja 2012

Scenariusz ...

Hej ..

Jestem złą na siebie ! Napisałam sprawdzian szóstoklasisty tylko na 28 punktów ... a stać mnie na więcej ... trudno ..

scenariusz :

A:Ninaa !
F:Wołaj Eddiego !
A:Po co ?
F:Bo jest jej obrońcą ! Leć !

-AMber leci po eddiego -

B(ella)wc(iele)N(iny):Znów się spotykamy ...
F:Dlaczege jej to robisz ?
Bwcn:To moje hobby ...
F:Zabijenie ludzi ?

- wbiega Amber i Eddie -

E:znowuu ..
A:Całuj !
F:Amber !
A:Przykro mi !

-Eddie całuje NInę ... jednak ta sie nie budzi -

F:To koniec ...
A:Niee ! -krzyczy -
F:Dlaczego NIna ? - całuję ją , Nina się budzi -
A:Woooww !
N:Fabian !
F:Nina .. kocham cię ..
N:Pamiętam ... mówiłeś .. 1000 razy a z .. nami koniec .. !
F:Ale !
N:Kocham cię ... - wychodzi -

A:Biegnij za nią !
F:to nie ma sensu .. Będę z Joy !
E:Przepraszam ?
A:Że co ?
F:Kocham Niną ale .... trudno ..

-wychodzi , widzie Ninę plączącą na schodach jak mówi przez telefon , podsłuchuje je rozmowe -

- ROZMOWA -

N:ale ale !!!
J(es)i(ca): Muszę
N:Ale jak tu przyjedziesz to to . zepsujesz mi życie ! Wiem że kochasz Fabiana .
Ji:Pisałam z Nim !
N:Jak to z nim pisałaś !
Ji:On mnie kocha !
N:Kocha ... Kocha ... kocha .. !

-rozłancza się -

F:Nie kocham tego głosu w telefonie !
N:Wiem ...
F:Będziemy razem ?

-wchodzi Jessica

Ji:Fabian ! Mój chłopak  !!!!!!!!!!






to tyle .. lecę na tv ! papappaap ! ;3

Ita<3 , FabinaGirlPl;3

1 komentarz:

  1. Wow, wow, wow, ale Fabian miał/ma dziewczyn, hihi ^^ Extra, czekam na następny ;DDD

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x