wtorek, 22 maja 2012

Note a read

hejj !

Miałam dzisiaj super dzień ! Czuje sie lepiej wiec w końcu  pora na całą Note a read ! Mam nadzieje że chociaż jeden komentarz pojawi się pod moją denną notką ; /  zamiast kartki z pamiętnika scenariusz Mariczki ;). Oto grafik :




Poniedziałek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka .-
Wtorek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka ,-
Środa - Photo Notka czyli - Same przeróbki + Scenariusz
Czwartek - Small Notka czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika- Dzisiaj Wyjątkowo z Historyjką . =)
Piątek - Big notka - czyli  ScenariuszMariczki  , Kartka z pamiętnika , historyjka i przeróbka -
Sobota:Big notka - czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka i przeróbka -
Niedziela :Note the read czyli  - Scenariusz Mariczki , Kartka z pamiętnika , historyjka 



Bez zbędnego przeciągania i opowiadania co u mnie jest i wgl . 



Scenariusz 36 




F:Czy ja się przesłyszałem ?
N:To ja się przesłyszałam jak dowiedziałam się że znów masz 2 dziewczyny !
F:Dlaczego mi to robisz ?
E:Tylko nie wzbudzaj w niej wyrzutów sumienia ! Wyjdź z tond ! 
N:Eddie !
E:Przykro mi !


-Eddie wywala za dzwi Fabiana , Fabian podsłuchuje ich rozmowę -


E:Ale się nabrał !
N:Nie wiem czy to doby pomysł ..
E:On jest super ! Do mnie wróci Yaker a do cb Fabian ! Mówię ci to na 100 % się uda !
N:no ale ... nie chcę okłamywać Fabiana ! Kocham go ..
E:On też cie kocha ! Wiem a ot ym ! Ale on cie bardzo okłamał ! to chwilowe !
N:No ok ..



-Obiad  , Nina i Eddie trzymają się za ręce i wchodzą do jadalni , wszyscy są bardzo zdziwieni -



A:Czy coś mnie o mineło ?
P:Tak ! Eddie zmanipulował Ninę ! 
E:ooo .. yaker , yaker , yaker ... mogłaś mieć to - pokazuje na siebie - ale Nina wybrała więc ..
F:Nina ! Usiądź ..  
E:Nie rozkazuj jej !
F:to ty ją zostaw !



-Fabian wstaje i podchodzi do Eddiego , wyrywa z jego ręki Ninę i całuje ją na wszystkich oczach -



F:Nina ! Kocham cię !
N:Ja cb też !
E:A ja ?
N:Przestań Eddie ! To był tylko kawał abyś odzyskał Pati !
P:CO ?


-Eddie całuję Ninę -


N:Eddie !
F:No teraz to przesadziłeś !
E:spadaj ! 


- eddie chciał uderzyć  Fabiana ale przez przypadek uderza Ninę która upada i trci przytomnosć -


F:Nina !
E:NIe chciałem !
J:Ja ci zaraz dam nie chciałem !


-Jerome uderza z liścia Eddiego -


F:NIna !!
A:Nin'ss !
E:nnn iii nnn aa ! 
P:I co teraz ?
 ---------------------------------------------------------------------------------
cb-ciebię



dobra ,.. ;/// . teraz b.b.b. krótka historyjka 

N:To i tak nie aktualne !
A:Wracamy do domu ?
N:Jasne , właśnie mnie wypisują !
A:aaaaaa ! ;)


-House Anubis :D -

T:Nina ! Jak dobrze cie widzieć !
V:Witam panno matin , zapraszam do mnie domnie od gabinetu !

-gabinet Viktora -

V:Jesteś wybraną ?
N:Może ?
V;Jesteś ? -krzyczy -
N:tak !
V:Zapraszm ze mną !
N:allle !
V:Cicho i chodź ! -ciągnie ją do tajemnego pomieszczenia -

na koniec scenariusz Mariczki ;)

Joy wchodzi do ookoju Fabiana
z którego wcześniej wyszła Amber

Jo. Fabiam? Musimy porozmawiać.
Masz chwilkę?

F. Jasne. O co chodzi?

Jo. Przed chwilą widziałam jak Nina
całowa się z Eddiem.  Czy w waszym...
związku (mówi z ironią) jest ok?

F. Jak widać nie. Ale naprawię to i.......

Do pokoju wchodzi Nina, Joy całuje Fabiana

N. Wow! To ja przychodzę cię przeprosić
a ty już masz nową! Nie sodziewałabym się
tego po tobie... (chce wyjść)

F. (odpycha Joy i chwyta Ninę z rękę)Czekaj.
Proszę. To nie tak.

N. Pięć minut na tłumaczenie.

F. Joy! Wynocha!

Smutna Joy wychodzi

F. Więc...

N. (widzi coś za oknem, przerywa mu)
Co to było? To chyba..... Senkhara. Zebranie
Sibuny, dziś północ, strych. Idę powiedzieć
reszcie. (wychodzi, wchodzi Eddie)

E. Cześć. Jak tam Nina? Wyglądała na wkurzoną.

F. A ty nie wiesz? Sądziłem, że chodzicie.

E. Pocałowałem ją a ona dała mi liścia. (myśli chwilkę).
Nie mój typ. Jest twoja.


F. Aha. (idzie do Joy)



To tyle .. podobało sie wam ! liczę na chociaż jeden komentar ;)) 

Alex hoa Pl ;3

czyli

Ita<3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x