poniedziałek, 21 maja 2012

Scenariusz Nenny:* cz.12

Hej , hej .Stęskniliście się ?Ja bardzo .Ziało troszkę nudą na kompie .


pokój Fabiana i Mick'a

Mi:Musisz mi powiedzieć kto dzwonil .
F:Nie .
Mi:Czemu ?
F:Powiem ci wieczorem .
Mi:Fioła można z tobą dostać .
< Fabian uśmiecha się i wychodzi >

szkoła - korytarz

A:Mick !
Mi:Tak , Amb's ?
A:Czy nasze wyjście nadal aktualne ?
Mi:Jasne , mała .< całuje ją w policzek i odchodzi >
< podchodzi Mara >
M:Cześć Amber .
A:Och ...Witaj Maro !
M:Tak się zastanawialam ...Masz ochotę obejrzeć film ? Mam nowy .
A:Jasne !Kiedy ?Bo dzisiaj ja i Mick ..
M:Chcialam przed zgaszeniem świeteł .Około siódmej .
A:Mam akurat czas .Ale musisz mi pomóc nałożyć maseczkę .
M:Okej !


obiad

< jedzą >
Je:Maro jakie masz na dzisiaj plany ?
M:Będę z Amber ogladac film .Ale mam czas do szóstej .
Je:Aha .A ty Fabian ?
< dzwoni telefon Fabiana : Nina , Joy widzi kto dzwoni >
J:Wszystko jasne .< pod nosem >
< Fabian idzie odebrać >
F:Tak ?
N:Dojedziesz do lotniska w piętnaście minut ?< śmiech >
F:Jasne .
N:Widzimy się przy wejściu .
< rozłanczają się >
< Fabian wychodzi , wszystko słyszała Amber >
< wbiega do salonu >
A:Kogo Fabian ma odebrać z lotniska ?!
< zong >
P:Eeee...Pewnie tą Ninę .


przed lotniskiem

< Fabian dostaje sms od Niny >





Rozpoznasz mnie .;)






F;Wow !
< Nina podchodzi do niego od tyłu >
N:Cześć . < usmiech >
F:Witam , panią .
N:Przepraszam że ...To pewnie dziwnie wygląda ...
F:Nie . Chodź .Wszystko mi opowiesz .
< idą do kawiarni >



I jak ?Liczę na jakieś dwa malusieńkie komętaze .Clip .Bledy specialie .:))

4 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x