wtorek, 1 maja 2012

Scenariusz Mariczki 2 + Rysunek Mariczki

siemka !

na szybko wszystko kopiuje i wogóle ale następna notka będzie wieczorem bo o 13:0 idę z przyjaciołką nad rzekę :D . Oto scenarusz MAriczki :


<Ciągle poddasze>
N. Ja, nie wiem co powiedzieć. Tak?
F. Tak?
N. Tak.
F. Tak.
N. ( jest zachwycona)
F. Więc. Czy w sobote pójdziesz ze mną kina, czy coś?!
N. Jasne.
<Rano - Jadalnia>
T. Śniadanie.
W. (wchodzą do jadalni, siadają i jedzą)
V. A państwo nie w szkole?
W. (wstają i wychodzą)
Si. (idą grupą)
N. Śniła mi się Sara. Mówiła, że to nie koniec i , że już nikomu nie moźna ufać.
F. Jak to?
N. Mówiła, że nie będzi się już ze mną kontaktować.
A. Szkoda... Już zaczynałam ją lubić...
Si. Amber!
<Sobota>
N. (szykuje się do kina)
G.łos Nino...
N. Saro? Czy to ty?
G. Tak. Musisz mi pomuc.
N. Jak?!
G. Uwolnij mnie.
N. Co?
G. Uwiężono mnie  w kielichu Ankh. Aby mnie uwolnić musisz trzymając kilelich, o północy wypowiedzieć zaklęcie : "W imię boga Anubisa, zwalczam klątwe Senkhary".
N. Kim jest Senkhara?
G. To ona mnie uwięziła. Pomuż mi...
N. Saro...
<Piętnaści minut później>
F. Hej. Idziemy?
N. Tak. Poza tym musimy porozmawiać.


I Rysunek Mariczki :


Ita<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x