czwartek, 10 maja 2012

Small Notka + Wyniki Ankiet

Siemkka !

Zaczynam pisać notkę : 13:43

Przypominam grafik który będę dodawać przy każdej notce .

Czwartek - Small Notka czyli Scenariusz i Kartka z pamiętnika





Na początek krótki Scenariusz 31 . 


E:Co ty jej zrobiłaś !
B:Chciałam pomóc wybranemu !
E:On kazał ci ją zabić ! Nina Nina - szarpie ją za ramiona - no obudź się ! Nina -krzyczy-
B:Potrzebuje jej mocy !
R:Po co ? Miałaś nas tylko uratować !
B:Po to aby zając jej miejsce !
E:Po co ?
B:Chcę być z wybranym ! Chociaż jeden dzień ! Proszę !

-Nina się budzi -


E:Nie zgadzaj się !
N: aaale na co ?
B:Chcę być wybraną na jeden dzień !
N: I ze niby masz wejść w moje ciało ?
B:Słuchaj ! Jestem nieśmiertelna ! Patrz . Jestem Wampiro-duchem ! . To jest okropne ! 
R:Nie no ! Przecież Wampiry to już przesada !
B:Zamknij się Zeno ! A ty młoda słuchaj uważnie alebo wejdę w ciało twego kochasia albo was zabije !
E:Nic nam nie zrobisz !
B:A niby dlaczego ?
E:Bo jesteśmy duchami jak ty ?
N:źle się czuje !
E:Niee ! Zaczeło się !
N:nie .. na pew.. - zemdlała -
E:Ninaaa !!!!


- Szpital -


A:Nina ! Nina ! Obudź się !
P:Dla czego się nie budzi ?
Dc:Nie mam pojęcia !
N:Amber ? - osłabionym głosem -




A teraz Kartka z Pamiętnika Patricii z ostatniego dnia szkoły


Drogi pamiętniku !


    Sama nie wiem co mam myśleć ! Jestem z Eddim ! Nina z Fabianem , Amber z Alfiem ! Nie mogę się do czekać aż wrócimy do szkoły . Fabiana i Mnie martwi jedna sprawa otóż Nina i Eddie bardzo się do siebie zbliżyli . Brad i Nina też . Jerome i Nina . Wszyscy z Niną ! Ale Eddie też nie jest świty ! . Ostatnio codziennie rozmawia na czacie z swoją ex dziewczyną o imieniu Nathalia .Ale to nie koniec ! Tak nazywa się Siostra Niny i to jest siostra Niny !! Po prostu ughhh ! Bardzo boję eis o Eddiego i Fabiana ! Na szczęście Nina się obudziła ale dziwnie się zachowuje ! Eddie nadal tam jest ! A Fabian jak to Fabian pewnie płacze że Niny z nim nie ma ! Wiem , jestem zołzą ! Ale taka jest prawda ! To Nina zawsze szła do tunelu ! Przecież ona mogła tam umrzeć ! A on ,, NIBY '' ją pilnował ! To że jako pierwszy przeszedł nad przepaścią to mnie nie rusza ! JA weszłam jako pierwsza bez pewności czy na pewno się utrzymam ! Ale dość mnie i wszystkiego ! Idę do Joy ! Ostatnio jakoś dziwnie patrzy się na Eddiego ! Może ona się w nim zakochała ! ? Hmm ? Zaraz się dowiem ! Ale czy dobrze robię ? Czy się nie mylę ? A może po prostu jestem przewrażliwiona ?? Trudno ! Zaraz się dowiem !




                                                                              Love  Patricia ! 










Teraz wyniki Ankiet :


Wygrywa : Fabina 

 Wygrywa : Nie !!!
Tutaj nic nie widać więc przepisałam :

Nauczyciele powiedzą że umarła . Ale Nina wróci w ostatnim odcinku i wtedy prawda wyjdzie na jaw !.
  4 (18%)
W 5 odcinku wyjedzie do stanów ale nagle urwie się kontakt między Nią a Sibuną . NIE BĘDZIE TO Z JEJ WINY .
  2 (9%)
W ogóle nie wróci do szkoły , wszyscy będą mówić że uczy się w innej szkole ale kiedy Sibuna z kontaktuje się z Niną odkrywa szokującą rzecz ! Otóż Nina zostanie powrana przez Verę i Jaspera . 
To najbardziej przygnębi Fabiana i resztę Sibuny.
  5 (22%)
Nina zostanie zaszantażowana przez Viktora że jak nie wyjedzie to zrobi coś Fabianowi . Nina wyjeżdża , 
Fabian po jakimś czasie dowiaduje się prawdy . Wyjeżdża do Niny . Ale nie dojeżdża ... Trafia do szpitala po wypadku gdzie spotyka ciężko chorą Ninę ...
  16 (72%)


Liczba głosów do tej pory: 22
Ankieta zamknięta 



Dobra 
Kończę pisac notkę : 14:08



Ita <3


Zaraz dodam nowe ankiety !





1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x